Gå til innhold

Martin - Tråden om min E36 320i Coupè - TIL SALGS.

maartn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pakken fra koed dukket opp i dag! Så da ble det litt skruing i kveld, og litt kjøring.

Ny viskosekobling, termostathus, bmw matter bak og noen deksler som manglet.

IMG_0023.jpg

IMG_0025.jpg

Tok lang tid før jeg klarte å lufte skikkelig tror jeg. Var ikke noe kjølevann å kjenne i slangene, var bare luft der. Men etter en god kjøretur, minket det på ekspansjonstanken og kom litt vann i slangene og termostaten åpnet sikkert ikke før da. Nå varmer hvertfall varmeapparatet slik at man kan svette, og det er godt på vinterstid :)

Satt inn igjen stolene og renset teppet også, og fikk shinet motorrommet litt.

IMG_0035.jpg

IMG_0031.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir bra !!!!! Stå på :)

likte spesielt det du gjorde med setene dine :D skal gjøre det samme på mine sportsseter til våren :) total innvendig rens sammen med kompis her på forumet... tar vel begge bila tenker jeg :)

Mye måtte du ut med for rensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du gjøre, morsomt arbeid som det viser etter. Tror det var 8-900 for rep.kittet. Jeg kjøpte noe rens osv i tillegg, så ble ca. 1000.

Gleder meg til våren, men også positivt at jeg får samlet inn alt jeg skal ha av deler nå, og montere alt samtidig. Blir extreme makeover den helga ting blir montert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fornøyd med utgangspunktet ja. Har liggende litt deler her nå som det klør etter å få montert! Fikk en telefon om at felgene jeg har bestilt er kommet også. Kjeedelig å vente på våren!

Skal bytte pakningene i lyktene til uka, så vurderer å montere CCFL (AE) ringer i lyktene samtidig.

GO FOR IT? Eller er angeleyes litt 1997? ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe der.. planen min var montere ALT samtidig. Kjøre inn i garasjen, lukke porten og komme ut igjen med full m-tech og nye felger ;)

Men klarer ikke å holde meg så mye lenger. :lol:

Tror jeg kanskje dropper AE ja. Men jeg sliter med å finne parklys pærer som matcher 4300K xenon. Testet noen LED, men de var veldig blå. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har xenon ja, da er saken en litt annen. Da er det vel kun angel som funker, ser fort mer harry ut med hvitt/blått parklyspære ;)

Liker tankegangen din, kjapp sak å skifte alt i en engang! Eg derimot, har ikke tolmodighet, så alt skal på med en gang det kommer i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som har den røde E36'en ja. ;) Gikk fort i svingene med deg.. hehe.

Slurer 1. giret litt med deg? Er usikker på om det skal være slik på min.. også litt høy "ulelyd" i 1.giret. Ofte girer den ikke til 2, helt med det samme. Må stå eller kjøres 1-2 min.

Nesten så jeg vurderer å fjerne xenon og sette tilbake orginale pærer. Kanskje jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...