Gå til innhold

montering av uorginal spiller e39

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja den "hun " er orginalt på ledningsettet og på en iso kabel er det en "han" men virker ikke som den får strøm? med mindre antenna er jording da?

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hm koblet du på antenna?

plugget inn antenna også ja? har radio på den uorg også.

men plussen og minusen kom jo overrens i den overgangen, så trengte ikke mekke noe spes.

Bare når jeg skulle har REMOTE'n til forsterkeren at jeg måtte bruke strømtyv på tenninga...

Skrevet

vet ikke om antennen er jord. har ikke prøvd uten. men hadde min spiller i forrige bil også. der var det uten antenna koblet til. men det var ikke en bmw da.

Skrevet
den der er helt lik som den jeg har sjøbuse

ok. da vet eg desverre ikke :P trodde du bare hadde vanlig iso kontakten jeg :P

Skrevet
ok på den cd spillern jeg har så må man ha en adapter for å få på radioen skjønner du.. tror kasnkje denne fungerer som en jording

tviler på det. er vel bare en overgang du tenker på.

Antenna funker ikke som minus vel? har ikke vært bort i det før. Men har du ikke rød og svart du kan måle strømmen på?

Skrevet
rød og brun har jeg hvertfall viser 0 :S

brun er på bilens ledning ja, men rød og SORT er vel på iso'n.

Sikker på at du ikke har tatt sikringen?

Skrevet

ja tenkte på den i sikringsboksen. Hender jo den ryker om man kødder og købler litt uvitende.

Skulle egentlig ikke være rare jobben å bytte til uorg spiller, som sagt så gjorde jeg dette her om dagen, og tok 10 min.

Nå hadde jeg org cd- spiller da, men kan ikke være så mye forskjell vel?

Skrevet

nei ikke vet jeg har brukt mange timer på det her til sammen det vil ikke funke uansett hva. får jo strøm når jeg kobler til orginal radioen... hvor har du gjordt av den org cd spiller nå da :)

Skrevet

samme pluggene på kassett og cdspillerene ja.

sett inn en cdspiller istedet, det er mitt råd. en uoriginal ødelegger det fine dashbordet som er i e39.

du har ikke et måleinstrument eller sånn testlampe da?

sjekk sikringer.sikringen til stereoen. står vell i hanskerommet på e39? mulig det er noe krøll med faststrøm og tennigsstrøm, at de må byttes om eller noe? har vært borti det noen ganger.

på ei merce jeg hadde,så var jorda tatt fra antenna.

når jeg brukte en uoriginal spiller i min e38,så kjøpte jeg bare en overgang på biltema. funket veldig bra uten noe modds.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...