Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei! det skal du HVERTFALL ikke gjøre..

2000-2500 i 20-25 min ca.. pass på å ha kjølevann og alt på plass før du starter opp.. skru opp lufteskruen før du begynner å fylle på og fyll til det ikke kommer mer luft, klem litt på slanger osv for å få ut siste rest, skru igjen lufteskruen og start opp uten lokket på tanken... du har vell orginale slurevifta regner jeg med ?

Skrevet

vet hvordan jeg lufter systemet ja ;) men skal jeg kjøre eller bare holde den på 2000-2500rpm i 25min ? er vel etterdraging av topp etter 25min ?

Skrevet

Får jo ikke luftet den helt bare ved å klemme på slangene? Er vel ikke sirkulasjonspumpe på disse?

Må jo har sirkulasjon for å lufte den, og med luft i systemet er det ikke sikkert den går 20-25min uten å koke.

Skrevet

lufter hele systemet uten å starte opp her Larsinnj! :)

har fått start etter MYE feilsøking, som viste seg at jeg måtte bytte ett rele i forbindelse med motorstyringa.. hvorfor er det ingen som vet, men den går nå, skal justere ventiler i morgen / fredag :)

Skrevet
skal bare holde den på 2000-2500 ja.. etterstram topp etter dette...

det er gjort nå, alt funker fint, skal kontrollere ventilene og evt justere i morgen / fredag :)

Skrevet
m20 har samme ja. ALLE kammer skal ha den innkjøringen. uansett motor...

ventilene skal ha 0,30 om du ikke visste det :)

har justert etter det, men skal etterjustere etter litt kjøring, regner med det er lurt ettersom kammen er helt ny :)

Skrevet
Sweet, så den sto på skeiet, funker nå regner jeg med ;) Blir artig å høre hvordan den går!! smooth sikkert!

virker som den går mye lettere og penere, litt tikking, men det skal ordne seg...

Skrevet
her er bilder av hvordan den er nå :)

DSC04008.jpg

DSC04009.jpg

DSC04010.jpg

Må si æ beundre måten du har festet jordinga fra karoseriet til motoren:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...