M30Punk Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Syntes dette ser bra ut Helland Rustgrunning å techtyl gjør nok nytta så lenge det er wurth som du bruker,eller andre bra produsenter. Det trenger ikke bli pressa ut av en dyse hos fagfolk som skal ha flere tusen for at dette skal bli bra. Skal du hellakkere etter rust er tatt?
helland Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Syntes dette ser bra ut Helland Rustgrunning å techtyl gjør nok nytta så lenge det er wurth som du bruker,eller andre bra produsenter. Det trenger ikke bli pressa ut av en dyse hos fagfolk som skal ha flere tusen for at dette skal bli bra. Skal du hellakkere etter rust er tatt? har ikke hatt noe problemer med slikt før nei.. men er nok alltid en eller annen som "vet bedre"
helland Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Miniupdate Lakkert... Montert litt... Kjekt med hjelp Satt sammen instrumentet igjen, får bytte tempmåleren senere da den ikke har kommet.. Dette må da vel holde rusta unna ? montert skjermen... blir vel ei økt i morra
helland Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Update!! Gåent fjærbein, er på jakt etter et BRA V.Foran med ABS!!! Bytta hjullager HF har montert sammen bilen.. har også tilpassa en plast-innerskjerm på venstre sia som dekker mye Kanskje det ikke ruster opp med en gang
Melkvik Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 ser ut til at han får bare 2 års fengsel :S at det går an... Norge er ikke et bra land egentlig. Sykt urettferdig..... kjøle attn ska slepp oinna med 2 år nårn ha tatt ett liv, og ødelagt for 2 anna persona.... Fatte itj kåss rettsystem det e i norge
Larsinnj Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 To års fengsel er noen år for lite det ja. Skal du ha sjåfør på denne i kveld da?
helland Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 det er nok ikke så jævlig bra nei.. men men ... hadde sjåfør ja Larsinnj kjørte av et siskjørt i går, men ødela ikke noe.. kun div klips som stakk av
helland Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 dialektkongen: det tror jeg du kan glemme, er ikke så enkelt å få tak i det har jeg fått hørdt..
destroyy Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Joda... http://www.fritzsbits.co.uk/exhausts.htm
Melkvik Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 dialektkongen: det tror jeg du kan glemme, er ikke så enkelt å få tak i det har jeg fått hørdt.. Tror du blandet inn litt dialekt selv jeg helland;) "hørdt"? hehe:)
helland Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Joda... http://www.fritzsbits.co.uk/exhausts.htm er vel å skaffe, men ikke billig akkurat ? eller ?
helland Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 dialektkongen: det tror jeg du kan glemme, er ikke så enkelt å få tak i det har jeg fått hørdt.. Tror du blandet inn litt dialekt selv jeg helland;) "hørdt"? hehe:) hehe, joda litt er greit, vet bare det er j#.."# irriterende å lese andre sine tråder med skikkelig snedige dialekter
Melkvik Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 dialektkongen: det tror jeg du kan glemme, er ikke så enkelt å få tak i det har jeg fått hørdt.. Tror du blandet inn litt dialekt selv jeg helland;) "hørdt"? hehe:) hehe, joda litt er greit, vet bare det er j#.."# irriterende å lese andre sine tråder med skikkelig snedige dialekter Hehe ser den:P er vel best å holde seg til bokmål på ett forum hvor folk fra alle krinker og kroker leser/skriver:) Men i alt i skjønneste orden med e28 nå da? Skal faktisk ivei og kjøpe meg ett par m30 motorer snart selv jeg nå en delemotor, og en motor som skal være i god stand. Blir snasent i e30;) Gleder meg til sommern!
Kimmen Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Har du kun tectyl uten på 1k grunning? Jeg tror jeg hadde droppet tectyl om jeg skulle lagt så mye arbeid ned. Ville fått det behandlet skikkelig og så muuuligens hatt et tynt lakk med bodyshuts/tectyl tilslutt.. Uslipte sveiseskjøter, sprayboksgrunning og tectyl er vel ikke verdens beste framgangsmåte.. 4-5 strøk grunning, 3-4 strøk med understells-spray, og tectyl som pensles på til slutt.. er ikke det bra mener du ? Det han mener er at grunning i seg selv ikke er helt tett Hjelper neste ikke hva en gjør for det kommer til ruste igjenn desverre.... Men det legger nokk en bra brems på rusten Bilen skal jo ikke vare i 20år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå