helland Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Vær så snill å fjerne klister på framruta! Ser jo helt Nils ut jo. det blir, det blir !
helland Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 hvite blinkers, tåkelysa er sota å sprukket.. byttes så snart jeg finner nye.. Noen som har bilde av slangene her ? hvor de skal ? Er den til høyre jeg skal ha på min, men vet ikke hvor slangene skal.. Montert litt stereo
HagenJR Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Må si det var en ekstremt fin kasse:D Du finner ikke tegning på GS sine sider da?
H_Vatn Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 klarer kanskje og tyde det på dette bildet av min? men den slangen som går overmotoren min skal inn på røret ditt mellom lmm og spjeld. skal slange fra den ene der og inn på innsuget. kan ta skikkelig bilde senere i dag vis du vil. edit: legge ved bilde er kanskje en fordel:P
helland Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 okei takker varte ikke så lenge de nye lyktene mine... rygga bort til vegen, snøen hekta seg i fangern, å rev den nesten i to, det 4 timer gamle blinklysglasset mitt sprakk selfølgelig også
Melkvik Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 okei takker varte ikke så lenge de nye lyktene mine... rygga bort til vegen, snøen hekta seg i fangern, å rev den nesten i to, det 4 timer gamle blinklysglasset mitt sprakk selfølgelig også Ha ha surt
Larsinnj Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Hvordan var kassen med subbene dine da? Helt ræva? Hey Jøran! Mobb ikke håndverket mitt!!
helland Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Hvordan var kassen med subbene dine da? Helt ræva? Hey Jøran! Mobb ikke håndverket mitt!! hehe fåreløbi så er ikke kassen imponerende, men kanskje det blir bedre med hull til refleksrøra opp igjennom hatthylla
destroyy Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Bass i e28 er ikke lett... anbefaler heller å kappe ut ved skiposehullet å få vendt elementer samt bassporter der
helland Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Bass i e28 er ikke lett... anbefaler heller å kappe ut ved skiposehullet å få vendt elementer samt bassporter der det er skåret ut hull i ryggen, men tror det blir bedre når rørene går igjennom hatthylla istedenfor at de stopper rett mot hatthylle uten hull?
helland Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 fikk skjært på hull i hatthylla idag, det var det MYE vits i ble ganske bra nå fikk også lima fangeren og montert tomgangsregulatoren
HagenJR Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 fikk skjært på hull i hatthylla idag, det var det MYE vits i ble ganske bra nå fikk også lima fangeren og montert tomgangsregulatoren Og festa batteriet med PATENTBÅND:D:D
helland Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 hehe.. midlertidig festing det hagen, skal ikke være 2 batteri vettu
HagenJR Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 hehe.. midlertidig festing det hagen, skal ikke være 2 batteri vettu Lurer på om det har en tendens til å bli slik så lenge du har bilen når du først har gjort det slik jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå