helland Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 se her har du litt jobb ja. men til den prisen er det vel verdt det!fin front, selv om den er feil på en m535 bil. selger du noe av fjaset du skrur av? dette er vel aerodynamikk front, eller hva den ble kalt? har solgt "fjaset" . Er mfront med ei mercedes leppe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Kjøpte du ikke den på Aure ? Mener og huske det men, kan ta feil Kjøpte den på Aure ja, men mener dat var en Helland som var deleier i den bilen. Men det er vel flere som heter Helland i området vil jeg tro Ståle Helland tenker jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 her kommer det en update fikk bytta mellomakselopphenget, viste seg at gearboxn hadde hoppet av festene sine, så fikk flytta på plass denne igjen Synderen som ga meg lekkasje ! Har montert frostpluggen, og funnet ut at det er en lekkasje på vannpumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Bilen fortjener pleie, og den var ikke opprusta som det gikk rykter om Knall bil til en knall pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Når ser du for deg å få den i någenlunde i stand sånn at den kan kjøres med da Helland? Ferdig med E34'n foressten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Når ser du for deg å få den i någenlunde i stand sånn at den kan kjøres med da Helland?Ferdig med E34'n foressten? håper å få den kjørbar å brukbar til jul, men får se hvordan det blir. E34n mangler mellomaksel og diverse, så den blir nok stående til over nyttår den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Regn med meg som sjåfør i jula Stig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Regn med å ha vraka M535i i jula stig Moahha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Regn med å ha vraka M535i i jula stig Moahha hehehe, men nå har bilen fyra!! Starter å går som ei klokke, bytta ledningsnett i dag. Med nye plugger og tette vakumslanger skal bytte vannpumpe i morra, da kommer det bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Snakk for deg sjøl pan! Har ikke vært utom enda jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Går godt, rå lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 her kommer det en juleupdate, har skjedd litt både julaftn og lille julaften. har vært ute og testkjørt, funnet vannlekkasje, fiksa den, ute og kjørt. Nok en vannlekkasje. Men for øyeblikket er bilen kjørbar Her kommer det noen bilder: Vannpumpe bytting, som fortsatt har lekkasje....... Test-tur på lille julaften Parkert foran boden til svigermor Kommer vel update så snart jeg får tid til å gjøre noe mer, er vel bare pent nødt til å ty til alkoholen i jula God Jul folkens !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Om du tar av mercleppa så må du lakke m-tech fronten sølv. Ser konge ut med sælv stripe nederst på sort bil. Lyst til å gøre det samme jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 vi får se da vettu, man vet aldri. er litt optatt med alkohol for øyeblikket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Her kommer det en update!! Fått jort litt, men ikke stort Noen som skjønner at jeg er dritlei ledninger ?? Halvparten er teipa og tvinna sammen, og den andre halvparten er så jævli smelta og rassert, at jeg har bestemt meg for å skifte hele/delvis av ledningsnettet på bilen.. Noen som har gjort dette før ? Donornettet er fra en 528i, den har ikke elruter, er dette noe som går utenom det originale nettet ? Dette er de eneste baklysa jeg har fått til å funke foreløpig.... Foran har jeg kun nærlys Fikk demontert/revet/rassert av frontleppa Mercedes leppe har ikke noe på en m535i å gjøre etter minb mening !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå