helland Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 jepp! du sier noe der! haha fikk avskiltningsbegjær på 200sx'n i dag grunnet manglende omregistreringsavgift da må det vel bare monteres topp i morgen !
M30Punk Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Kanskje like greit så du får begynt å kjøre skikkelig tysk kvalitet
M30Punk Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Men du har kontroll på registermonteringen å åssen kamdrevet skal stå i forhold til motoren regner jeg med?
helland Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 har autodata, så det skal vel gå godt ( :
Morty999 Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Hadde iaff ikke gått for 15/40 mineral olje, sliter ut kammen..Hadde nokk gått får vanlig 10/40 delsyntetisk eller 5/40 Helsyntetisk Castrol Magnatec f.eks eller andre kjente merker... dette er nå HVERTFALL bare tull... aldri sliti ut en kam på m30, og jeg har brukt alle typer olje, men mest mineral 10-30 fra biltema... funker fint som F den.. slite ut kammer har nok med vedlikehold å gjøre... og å bytt eolje når man skal og ikke hver 50 000 som mange gjør.. husk att om kammen din er ny så skal den kjøres inn!
M30Punk Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 er forøvrig ganske enkelt også... Som han skreiv i tidligere innlegg så var han litt usikker på registert på bmw da han ikke hadde vært veldig mye borti det! Alt er enkelt for den som kan alt
helland Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Hadde iaff ikke gått for 15/40 mineral olje, sliter ut kammen..Hadde nokk gått får vanlig 10/40 delsyntetisk eller 5/40 Helsyntetisk Castrol Magnatec f.eks eller andre kjente merker... dette er nå HVERTFALL bare tull... aldri sliti ut en kam på m30, og jeg har brukt alle typer olje, men mest mineral 10-30 fra biltema... funker fint som F den.. slite ut kammer har nok med vedlikehold å gjøre... og å bytt eolje når man skal og ikke hver 50 000 som mange gjør.. husk att om kammen din er ny så skal den kjøres inn! med innkjøring av kam, snakker vi langt da? type innkjøring, skal jeg ikke grisekjøre, kjøre turtall osv ?
LarsiPan Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 folj gass Formen e kurinj forestn.. orka itj å svarra ista Håpe dæm itj fyrt opp e28'n igår
Morty999 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 når vi snakker innkjøring så skal motoren gå på 2500 rpm i 20 min konstant uten å stoppes første gang!
helland Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 da har det nok en gang gått til HELLVETE!!! Min bror skulle flytte bilen, for å komme forbi med traktoren, jeg presiserte flere ganger at han måtte passe på at bilen sto i FRI, men han hadde klart å plassere den i 2.gir, og begynt å flytte på den Her er resultatet!! Defekt koster ikke mye på gs så jeg, men er så jævlig unødvendig når jeg skulle montere sammen i dag, måtte demontere registeret istedenfor å montere toppen.. fått nytt oljerør til toppen da... Monterte på toppen.. tok av innsuget for å vaske og gnikke litt Håper jeg klarer å få ut en sleide i morgen så jeg kan få montere sammen registeret.. Er DRITLEI av å kjøre Nissan som er så jævla stiv at det er ubrukbart å kjøre i alle kjettingspora
Morty999 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 kan fint kjøre med den lilel biten som er knekt av. hehe, gjort det flere ganger
helland Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 kan fint kjøre med den lilel biten som er knekt av. hehe, gjort det flere ganger tar ikke sjangsen, skifter den nå med en gang, så er jeg sikker på at det holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå