ovangs00 Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Om fredag var jeg å hentet min nye e90. Under 5 mnd gammel. 325d med en del utstyr. Har ikke hatt bmw-sekser før, men må si at det blir en annen bil enn 318d og 320d som jeg har hatt tidligere. Synes faceliften er fin, men liker fortsatt coupeen bedre. Men, 6-eren veier opp for det meste Planer: Ac Schnitzer-felger (ankommet) M3-list på bagasjerommet (ankommet) Lakke diffuser i bilens farge Eksos (ankommet) Og så har jeg en sort BMW-performancegrill liggendes, men er usikker på om jeg vil ha den på. Hva tror dere? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20157649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Grattis med en sykt pen E90 Bilen var knallrå i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Gratulerer med pen E90! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Gratulerer! Pen bil. Hørtes ut som riktige planer for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 grattis med ny e90. Gromt motorvalg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Gratulerer med grombil! E90 LCI med M-sport er lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 gratulera me ny e90. finne bil du har fått deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Gratulerer med ny bil Har sansen for den motoren der i E90. Blir liksom ikke det samme med firerlyden som jeg har. Kjør på med de sorte nyrene, og sleng ut ett bilde, så får vi ta avgjørelsen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Ingen tvil om at det er noe annet nei... Går godt 320d'en, men blir lunt og fint med 6-er.. Får sette de på å prøve ja - kommer nok til å bli bra. Er ikke så glad i krom. Har bestilt meg supersprint effektanlegg idag. M3-lista har også kommet. Schnitzerfelgene burde komme en av de nærmeste dagene. Hadde de på e92'en min også, men liker de så godt at det gjør ikke noe at det blir de samme nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Gratulerer med flott e90, og er jo litt misunnelig på motoren du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Fantasktisk flott e90 du har fått deg der:) Gratulerer! Ville nok prøvd meg med sort grill;) Syns faktisk bilen kledde diffusoren i den fargen, men, klart den blir enda bedre med bilens farge Nydelig bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Dæven, det var saker! Lekker bil, enkelt og greit. Hvilke ACS-felger skal du ha? Personlig synes jeg du skulle beholde kromnyrene, siden det er en sort bil. Fint med litt brytninger på en mørk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Får prøve å sette på grillen så får vi se hvordan det ser ut... Skal ha disse felgene. Usikker på om jeg skal ha 255 eller 265 dim bak. Redd 265 skal subbe i hjulbuene... Hadde 255 sist, men blir litt gelefølelse når man kjører pga strekk i dekket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Helt riktig valg av felg. Dette blir gull og grønner skoger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Har bestilt supersprint effektanlegg som kommer litt over nyttår. Felgene har kommet M3-list har kommet. Grillen har jeg ikke fått prøvd enda, men tror jeg får mulighet i romjula. Skal ha polering og full shine også i romjula:) Satt forresten på vinterdekka her om dagen - synes den var penere med de enn de som er på bildene her ( er ikke så glad i de ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå