Jarkko Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Fant bilde av en E46 coupe med en felg jeg ikke klarer identifisere. Noen her som vet hvilken dette er: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Er ikke det der noen slags zito felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Felgene kan minne om M dobbelteker 135 felgene, men BMW´s originale felger er bl.a matte og mer avrundet i formen. Jeg tror også at de aktuelle felgene er en eller annen Zito variant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Minner litt om E-90--93 M3 felg Tviler på det er orginal felg men er nok en type "kopi" av en BMW M-felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Vertini Savari? Er ikke 100% like, men ikke verre iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Minner litt om E-90--93 M3 felgTviler på det er orginal felg men er nok en type "kopi" av en BMW M-felg Ligner veldig på disse ja Morgan. Hadde den hatt 9 doble i stedet for 10 så vil jeg si at det hadde vært en match Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå