Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da er det duket for et nytt treff i regi av Guldager og Klausen :) Dette blir som 12.12, med en del forandringer.

Det vil være 4 filer med kø for kjøring. Her vil det deles opp i 2WD, 4WD, normal kjøring og "herje" heat. Les oppsatte skilt. Det slippes utpå 5 og 5 biler av gangen.Under "herje heatet", er det nesten fritt fram. Dette er for de som virkelig vil bruke bilen sin. Reglene skal fortsatt følges!

Dette filsystemet kan man vel være litt fleksibel på hvis det er lite biler i hver "klasse"? Ser for meg at det blir få i normalkøen og at RWD/4WD og herjekjøring ofte kan slås sammen, ihvertfall utover ettermiddagen.

En annen viktig ting - siden hele parkering/skruplassen bak skal benyttes burde hele plassen måkes skikkelig. Forrige gang kunne ikke alt brukes til parkering pga litt dyp snø :wink:

• Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvor godt må en basser i bagasjen sikres før det går som sikkert nok?

Bare den ikke slenger vilt rundt baki der så er det ok :)

Da så :)

Slenger over en ekstra lastestropp :wink:

Skrevet

jeg tror jeg driter i E28,og kommer med E39'n. Men gutta; er det mulig å prøvekjøre den banen litt forsiktig før man casher ut og hiver seg inn i et heat?

Skrevet
jeg tror jeg driter i E28,og kommer med E39'n. Men gutta; er det mulig å prøvekjøre den banen litt forsiktig før man casher ut og hiver seg inn i et heat?

Vi lar som regel alle prøve et par runder før de bestemmer seg for og betale eller ikke. :)

Farrukh M:

Er ikke sånn veldig humpete, avhenger om du holder deg til "sporet" eller kjører uti løs snøen. Men er vel senken som kan bli et problem for deg! bør gå men :)

Skrevet
Drar med meg en gammal 300TE oppover, Bmw'n kan ikke brukes på en liten stund! :P

BRA! Blir desverre strengere krav til støy nå, mdt. at det er 2jule dag!

Neeei!!! Du kødder... Opeln bråker en del nå.. :( Jeg som har firehjulstrekk og greier.. :roll: Men jeg kommer fordet jeg, dem for tåle litt bråk..! :santa:

Skrevet

Ai ai.. Du hakke no mulighet til og få prøvd og fiksa det før treffet? Siste vi vil er og måtte nekte deg og kjøre pga. støy. Men vi har fått strenge krav siden det er 2jule dag og greier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...