///FredriK.S Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Hei. Har planer om å montere subkasse i bagasjerommet på min e34, men er ikke sikker på hvor det er lettest å strekke kabler, eller hvor jeg skal gjøre det? Noen tips? - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 på min e34 strakk eg ledningene i kabelkanalen under teppet på passasjersiden. du bare opner passasjerdøren og tar vekk den plastikk listen helt nede også vipper du teppet litt ut og der ligger den kanalen. den går fra helt forran og helt bak til der baksetet begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 på min e34 strakk eg ledningene i kabelkanalen under teppet på passasjersiden. du bare opner passasjerdøren og tar vekk den plastikk listen helt nede også vipper du teppet litt ut og der ligger den kanalen. den går fra helt forran og helt bak til der baksetet begynner. Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Også viktig å ha signalkabler på den andre siden enn strømledningene, ellers blir det ofte støy i høytalerne dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Også viktig å ha signalkabler på den andre siden enn strømledningene, ellers blir det ofte støy i høytalerne dine Eh jaha? Skulle sett den kabelsalaten jeg hadde i fjor sommer, hadde null støy Er mye annet som spiller inn. De fleste signalkabler i en bil har støyskjerming, så dette er ikke et problem. Vært heller nøye med alt som heter jording. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Også finnes det en sånn "lyd" tråd her inne:) der får du sikkert bedre svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Også finnes det en sånn "lyd" tråd her inne:) der får du sikkert bedre svar:D Ja, visste forsåvidt om det, men glemte det helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Også viktig å ha signalkabler på den andre siden enn strømledningene, ellers blir det ofte støy i høytalerne dine Eh jaha? Skulle sett den kabelsalaten jeg hadde i fjor sommer, hadde null støy Er mye annet som spiller inn. De fleste signalkabler i en bil har støyskjerming, så dette er ikke et problem. Vært heller nøye med alt som heter jording. Hadde du kabelsalat i e34 uten signalstøy? I den e34en jeg hadde, var det først når jeg la den tredje forsterkeren i bilen i hanskerommet for å drive frontelementene at jeg fikk signalstøy. Som han ene nevner over her, god jording er alfa og omega. Jeg pusser alltid ned lakken ved kontaktpunktet til jord, slik at jeg er HELT sikker på at den sitter stramt, og at kabelskoen har full kontakt med godset i bilen. e34 er uansett en "vanskelig" bil å koble stor stereo i uten å få signalstøy i. Sjermede kabler og gjerne en slik "støy fjerner" er ofte nødvendig. I de e34ene jeg har vært borti er det dynamoenlyden som er gjengangeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Hva slags bil det var har ingen betydning Hvorfor er E34 værre en andre? Tror jeg ingenting på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Jeg kan værtfall skrive under på støy i E34:D Skal gå over jordinga på bilen min snart. Post noen bilder underveis da fredrik, skal ha subb baki min jeg og, bare jeg finner en opimal løsning på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Hvordan klarer dere å få støy? Har nok ingenting med at det er en E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Kjøpte en bil en gang som tidl eier hadde lagt inn , flexi rør alle "husbruk" var ikke dumt for jeg måtte bytte +kabelen å da var det bare å dra den ut å trekke inn en større uten å demontere noe . bare et tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Jeg kan værtfall skrive under på støy i E34:D Skal gå over jordinga på bilen min snart.Post noen bilder underveis da fredrik, skal ha subb baki min jeg og, bare jeg finner en opimal løsning på det. Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 e litt synd me dissa e34'ane att dei e so forferdeleg tette eg lagde hull vak armelenet som er midt i baksetet for å gi subben meir puste rum:) og de hjelpte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå