Gå til innhold

Enkleste måte å strekke kabler [ E34 ]

///FredriK.S
 Share

Anbefalte innlegg

på min e34 strakk eg ledningene i kabelkanalen under teppet på passasjersiden. du bare opner passasjerdøren og tar vekk den plastikk listen helt nede også vipper du teppet litt ut og der ligger den kanalen. den går fra helt forran og helt bak til der baksetet begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min e34 strakk eg ledningene i kabelkanalen under teppet på passasjersiden. du bare opner passasjerdøren og tar vekk den plastikk listen helt nede også vipper du teppet litt ut og der ligger den kanalen. den går fra helt forran og helt bak til der baksetet begynner.

Tusen takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også viktig å ha signalkabler på den andre siden enn strømledningene, ellers blir det ofte støy i høytalerne dine :P

Eh jaha? Skulle sett den kabelsalaten jeg hadde i fjor sommer, hadde null støy ;) Er mye annet som spiller inn. De fleste signalkabler i en bil har støyskjerming, så dette er ikke et problem. Vært heller nøye med alt som heter jording.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også viktig å ha signalkabler på den andre siden enn strømledningene, ellers blir det ofte støy i høytalerne dine :P

Eh jaha? Skulle sett den kabelsalaten jeg hadde i fjor sommer, hadde null støy ;) Er mye annet som spiller inn. De fleste signalkabler i en bil har støyskjerming, så dette er ikke et problem. Vært heller nøye med alt som heter jording.

Hadde du kabelsalat i e34 uten signalstøy?

I den e34en jeg hadde, var det først når jeg la den tredje forsterkeren i bilen i hanskerommet for å drive frontelementene at jeg fikk signalstøy. Som han ene nevner over her, god jording er alfa og omega. Jeg pusser alltid ned lakken ved kontaktpunktet til jord, slik at jeg er HELT sikker på at den sitter stramt, og at kabelskoen har full kontakt med godset i bilen.

e34 er uansett en "vanskelig" bil å koble stor stereo i uten å få signalstøy i. Sjermede kabler og gjerne en slik "støy fjerner" er ofte nødvendig. I de e34ene jeg har vært borti er det dynamoenlyden som er gjengangeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...