Gå til innhold

Robert`s 1993 mod e36 m3 cupe. (nye bilder s5)

Robert_ha
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil! :)

Jeg syns ratt nr 2 er det peneste rattet!

Har selv hatt ratt nr 1.. men bare pga at jeg ikke hadde råd til det andre :P

takk:) ja eg trur vell egentli det er ratt nr 2 eg liker best også, gjer ein nyere look inni bilen syns eg.

Nåken so har ratt nr 2 i sinn bil som veit ka ein må gjera for å montera det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ratt nummer 2 i cabben min, og har ratt nummer 1 i coupen min nå, er mest fornøyd med ratt nummer 1, vet ikke hva som var gjort for og få rattet i bilen, skulle tro det passa rett inn

okei, trudde berre eg hadde lest nåke ein plass at det var nåke so måtte modifiserast litt. kan henda da berre var tilkoblingen til airbagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Robert, det er da ikke Brembo bremser....!

ser ut som du har heilt rett:P var han som viste meg bilen som sa at det var brembo(naboen til han som eigde den:P hehe)

tok det vell egentli for god fisk, såg jo over dem og slikt så burde jo lakt merke til at det ikkje var brembo som sto med kvit skrift:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:) ja eg trur vell egentli det er ratt nr 2 eg liker best også, gjer ein nyere look inni bilen syns eg.

Fjerne det som allerede står der først? :P

Feit bil... Ønsker meg m-bil selv, men det får bli med drømmen foreløpig :)

Edit: Så det var en 93 modell nå. Da må du vel bytte pluggen på rattet for å få det til å funke.

Det passer nok uansett, men uten å koble til den lille pluggen så får vel ikke airbagen signal om noe skulle gå "ikke helt etter planen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerne det som allerede står der først? :P

Feit bil... Ønsker meg m-bil selv, men det får bli med drømmen foreløpig :)

Edit: Så det var en 93 modell nå. Da må du vel bytte pluggen på rattet for å få det til å funke.

Det passer nok uansett, men uten å koble til den lille pluggen så får vel ikke airbagen signal om noe skulle gå "ikke helt etter planen"

det er org rattet som står i nå, ikkje det bilde. viss det var det du tenkte på;) takker for kjekke tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en kurrant bil det der. Like greit å ikke få med det fæle rattet der :) Men ellers så likte jeg bilen godt :)

ja eg hadde nåkk ikkje brukt det selv om eg hadde fått det med.. står org ratt i den no, men det er det 4 eika rattet med airbag syes ikkje det er noe fint.

1.eg vurdere m-tech type II ratt.

umf3ka21cwt7hq5aiecs.jpg

2.eller dette litt nyare m-tech ratte, viss det passer(eller er lett å tilpasse) nåken so veit?

txacoz4cjqr199lycndu.jpg

Jeg ville valgt det siste. Det skal passe rett inn i bilen. Det første er jo det samme som står i E30 så det er litt utdatert for en 93 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...