Robert_ha Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 jau, vist prisforkjellen var så stor, so vill eg vurdert ratt nummer 3 ja ja, er litt pris forskjell:P. Jeg synes ratt nr3 er like fint kjekt å høyra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Det rattet blir brukt her originalt (M3 GT) Fint ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 kjøp det siste rattet.. har det i min m3, det er godt å holde i, men synes kanskje det er litt vel stort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Gå for ratt nr. 3! Har det selv i min 528 Sportslig ratt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Men Robert, det er da ikke Brembo bremser....! ser ut som du har heilt rett:P var han som viste meg bilen som sa at det var brembo(naboen til han som eigde den:P hehe) tok det vell egentli for god fisk, såg jo over dem og slikt så burde jo lakt merke til at det ikkje var brembo som sto med kvit skrift:P hehe Movit er jo bedre Flott bil =) Det er nok få ting som er bedre enn Brembo Mr Alecken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Det rattet blir brukt her originalt (M3 GT) Fint ratt !] ja det er ein m3 evo eg kan kjøpe det i fra kjøp det siste rattet.. har det i min m3, det er godt å holde i, men synes kanskje det er litt vel stort..] ja trur eg går for det siste Gå for ratt nr. 3! Har det selv i min 528 Sportslig ratt!] takker for tilbakemeldingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Ser ut som eg flott m3 du har fått deg Robert. Blir kjekt å følge med i utviklinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Ser ut som eg flott m3 du har fått deg Robert. Blir kjekt å følge med i utviklinga. takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 blei ratt nr.3 er på vei til meg i posten nå fekk pakken fra Scandic Shine her om dagen også, men det mangla 2 ting i pakken:( så får vell det etter sendt om nåken daga eller nåke sånnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfr mpower Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Fint med stort og glatt originalt lastebilratt for kjøring rett frem, men med litt herjing/drift/sladding som en m3 er skapt for,er det ett lite semsket med godt grep som gjelder spør du meg! Men rekner med du er i første kategori Gratulerer med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Du får si fra om du trenger litt bilpleie tips da Robert Kan ta meg turen til Aga en dag! Forresten, jeg har komplett Vader skinn interiør om alt går etter planen. Skal kjøpe meg 98 mod M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Hei Her er eit par bilder eg tok nå i forgårs ute i vinter været:) hadde og prøve skilt på den for å få lufte den litt var sol å tørre å fine veier så det var kjekt:) her ser dere også korleis felgane eg fekk med + nye frontlysa ser ut på bilen. har ikkje fått sotte i det nye ratte, fant ei rift i det som eg skal prøve å lime. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Hei Her er eit par bilder eg tok nå i forgårs ute i vinter været:) hadde og prøve skilt på den for å få lufte den litt var sol å tørre å fine veier så det var kjekt:) her ser dere også korleis felgane eg fekk med + nye frontlysa ser ut på bilen. har ikkje fått sotte i det nye ratte, fant ei rift i det som eg skal prøve å lime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Se her ja, en som kan bilpleie!! Så jo helt utrolig strøken ut innvendig! Flott bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Se her ja, en som kan bilpleie!! Så jo helt utrolig strøken ut innvendig! Flott bil!! Tuse takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå