Gå til innhold

Motor får ikke bensin? hva er galt?

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den startet kun den ene gangen, men gnisten forsvant, merkelig. skal gå over i morgen og sjekke ledningen, og og stille inn fordeleren :) får håpe den starter da.

Skrevet

har nå vert i garasjen igjen, og jeg tror det bare var luft i systemet, bilen starter og går fint i 5 sek, da kutter den og stopper. men den starter med en gang jeg vrir om nøkkelen..

skal tru hva problemet er nå ?? :) er vertfall glad for at bilen går. har laget egen jording til dysene, så dette er bra.

Skrevet

laget egen jording? da står dysene åpne hele tiden isåfall, da dysene blir styrt over minus via hjernen..

prøv å napp av kaldstartdysa og se om den starter da.. den står på i 5 sek, så kan være den som gjør att den går..

Skrevet

hmm, ja laget egen ledning fra jord til karosseriet, pga der den egentlig skal festes er lakkert. fikk en tlf fra en kompis og han fortalte at 745 kom med automat kasse org, han sa at det var 3 sensorer på svinghjulet og på kassa, kan dette være mulig problem? skal prøve d med kaldstartdysa :)

Skrevet

fant ut at bensinpumpen skrur seg av etter ca 3-4 sek, derfor den stoppet :P men jeg må av med den svarte ledningen til starteren for at pumpen skal gå lengre enn dette. noe som må være feil koblet. Men motoren stopper når man gir gass? hvorfor det? har prøvd å snu luftmåleren men samme respons ????

Skrevet

Motoren skrur seg av selv om motoren starter, om den ikke skal stoppe må jeg nappe av en ledning på starteren (svart og gul i think).

hvor ligger bensinpumpereleet?

Skrevet

skjønner att den starter og stoppe rigjen, men stoppe bensinpumpa etter att motoren har startet?

den ledningen du sier du må nappe av er bare styrestrøm ifra tenninga..

prøv å gi bensinpumpa konstantstrøm. det er sikringen som er helt nederst og mot inerskjermen i sikringsboksen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...