wabby Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Hei, en kompis av meg har fått ny jobb og gjør seg klar til å flytte. Har en Jetta han skal vrake før han tar turen til Kr.sand da han ikke gidder å ta den med seg. Noen her som er villig å hjelpe han? Det er MP3 Bjørn forresten Var visst til Øysand bildemontering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Er sikkert muligheter for å få ordnet det. Hvilken dag er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Det vet jeg ikke, han er sikkert fleksibel der. Skal gi han linken til tråden så kan han svare selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Hvorfor vrake? Kan ta den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Du får den sikkert for vrakpanten om du henter den Jeg vet ikke hvorfor den står, men Jetta er gullbiler etter min mening og utrolig lette å skru på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Send meg nr til kameratski, eller be han ringe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Send meg nr til kameratski, eller be han ringe meg. jeg var først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Værsågod Skulle bare mangle kamerat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Da så det ut som at det ordner seg. Takker for en god gjeng på Bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Ble ny bil da Mexos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå