ZhilleN Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 For de som vil ha litt informasjon angående 5'ern til volvo, så er 90% av den motoren hentet fra audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Mulig jeg er trangsynt men ikke noe jeg har hørt til nå fra hverken Auda, volvo osv er bedre enn lyden av en sugis motor fra bmw.Eneste som kommer opp på samme nivå er blandt annet porsche og enkelte andre modeller. Enig, Bmw, Porsche og Ferrari. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 audi femmer tror jeg henger høyest hos meg, men bmw sekser er rett bak. denne er f.eks. rimelig heftig(spol til 3 min ut i filmen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Den gikk friskt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 nå må dere rulle inn folkens, DETTE utklasser BMW-motorer og det meste annet, vi kjører rett og slett vepser i forhold: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 M5 Hurricane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå