Gå til innhold

Den store felgtråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er stadig på febrilsk leting etter felger til Minien min... Drømmen er BBS RS eller Keskin KT1, men jeg er usikker på om jeg får tak i følgende felger i riktig innpress. Så, hva synes dere om disse felgene?

dz1_8518_2.jpg

I 8,5*17"

Barracuda_RTCUD65538DHIGLOSSBLACK_Bild.jpg

I 7*17"

Modern-Line-3-tlg-16_800x700_3.jpg

I 8,5*16"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bli de øverste eller nederste iallefall!

Ellers så finnes vel kt1 i 7.5*16 og 8.5*17... vet ikke om de finnes i smalere i 17"

Hva er innpress og bredder på org felgene?

Schmidt felgene i 8.5*16 kunne nok blitt ganske kult! Men tror de krever litt dekkstrekk og mye senk!

FELGDIMENSJONER

Felg foran: 61/2JX16

Felg bak: 61/2JX16

Innpress foran: 48

Innpress bak: 48

Sommerfelgene er dog ikke 16" men 17" og ser slik ut... De ligger på lagring nå, men er vel 7-7,5*17" tenker jeg... Er ET48 for sært?

mini2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, okei! Det er qwt.no jeg har funnet de 3 felgene over på... Jeg har faktisk klikket meg igjen alle sidene der inne, og det var ikke så mange flere enn de 3 over (utenom KT1) som tiltrekker meg voldsomt.

De DZ D1-felgene hadde passet perfekt utseendemessig tror jeg, men det hjelper lite da det blir 8,5*17 i ET30 antar jeg?! Har du gode erfaringer med qwt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schmidtfelgene er for små for minien, spør du meg, selv om den er en liten bil. De passer heller ikke rent epokemessig, hvis du skjønner hva jeg mener. Det er en gammel, klassisk design som kommer mer til sin rett på eldre bilder. Skulle jeg velge, hadde det blitt de første. Hva med gode, gamle BBS?

ut6p3nf62j5xeidq5ga9.jpg

i5vir70b1dogy7kbjren.jpg

Eller OZ?

zgce9wkb3k7h4ozx8kvc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...