s0lberg91 Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Hei! Flott bil du har der:) Hvor kjøpte du disse baklyktene? Pris? Har du fått montert senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Har du noen flere bilder av frontlyktene med led-pærer? om dagen blant annet? Synes de var en smule for sterke for AE å være, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 første oppgraderinga jeg gjorde var å bytte fra halogen til Led. Etter det bytta jeg til ccfl ringer.. ccfl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Hei. Hvordan kobla du opp xenon i langlysene (hvor jeg skal koble den svarte og røde ledningen) ? Er det hb3 eller h7 pære du har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Hei. Hvordan kobla du opp xenon i langlysene (hvor jeg skal koble den svarte og røde ledningen) ? Er det hb3 eller h7 pære du har ? Huska ikkje korsn pære det er.. det er orginale hella lykter.. På det xenon kit æ kjøpte, var det plugg and play.. bare en måte å kobble på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Takk for svar, var ikke vanskelig i det hele tatt. Som du sier plug an play God Jul forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 hører rykter om at du har fått ny bilstereo, fornøyd med den så langt? Greier ikke vente til jeg selv får montert inn min spiller i bilen. Under 3mnd til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 hører rykter om at du har fått ny bilstereo, fornøyd med den så langt? Greier ikke vente til jeg selv får montert inn min spiller i bilen. Under 3mnd til nå Stemmer det Max fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Lekkert flextron vi er mange som havner i det samme fotsporet der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Jeg angrer ihvertfall ikke på at det ble Dynavin på meg.. -Den var enkel å montere. brukte vel en time på installering, med litt testkjøring før vi putta den på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Får du brukt noen av kjørekomputer-funksjonene via dynavin'en? Sleng gjerne ut noen bilder av karbontrekte interiørlister, vurderer dette selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå