bmwkizn Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 AutoDB-kode: 1029436 trenger div Rep, men er fullt kjørbar med skilt. Bedre bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 bilder av rust`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Har ikke bilder av rusta nei. men kan prøve å få tatt noen. men rusta er på undersida av kanalene, så det er ikke synlig. Blir kansje vanskelig å ta bilder av det men kan prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 men er det alvorlig rust eller? hadde vært fin vinterbil det der:P liker ikke å bruke cab'en nå og er det mulig å kjøre bilen hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Tja..vet ikke helt hvor ille det er. men bør nok gjøres noe med før eu ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 og er det mulig å kjøre bilen hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 og er det mulig å kjøre bilen hjem? Ja bilen er fullt kjørbar så det er ikke noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Ok. vet du m det er mye annet før eu-kontroll da som må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Ok. vet du m det er mye annet før eu-kontroll da som må gjøres? Er vel rusta som jeg vet om. og stramme håndbrekk. Ellers virker bilen grei. Kompakt å kjøre. Ingen ulyder etc. men den trenger nytt varmeregister, Kommer dårlig med varme i kupen, men temp på motor er normal. Så jeg tipper at det er registret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 5000kr så henter jeg den imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 beklager, får jeg ikke 7 så blir den solgt i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 men prøv å fiks bilder av rusta, motorom og interilr da så får jeg se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 men prøv å fiks bilder av rusta, motorom og interilr da så får jeg se;) Jepp. kommer bilder imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 når er det den skal inn til eu da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 31.Januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg