fredriko Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 sikkert mangen som har trøbbel med stor slark i vindusviskermekanismen på sin e34, virker jalfal som det er noe som blir slakkere med åra. Jeg ser at hvis jeg skal ha helt ny mekanisme så må jeg glatt punge ut 2-2500kr, og da er jo spørsmålet om det er verdt på en så gammel bil. derfor lurer jeg på om det er mulig og få kjøpt de plastforingene som stagene er "klipset" på i mekanismen laust? eller om det er billigere måte og reparere dette på enn og kjøpe helt ny mekanisme?
peder87 Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 du må nokk ha nytt ja eller du kan sikkert demontere alt og borre opp å få laget foringer men det er ikke noen løse deler å få kjøpt.. jeg byttet nettop på min og med alt arbeidet som var var jeg glad jeg kjøpte nytt og ikke brukt.. egentlig kunne jeg tenkt meg å byttet motoren også når det var ute men det viste jeg ikke før etter jeg hadde demontert
dr.felix Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 du kan borre et lite hull gjennom foringen og ned i kulen, slik at du kan sette en liten karosseri skrue nedi for å holde det på plass. jeg har fikset opp mitt med nye "lager" å skrudd fast stagene på som nevnt ovenfor. funker fjell
S. Gunstad Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Etter at jeg kjøpte ny fikk jeg høre at koed hadde et slags rep. kit, men gadd aldri sjekke om det stemte. Kanskje vert en pling til de.
fredriko Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 ok takker for gode råd folkens
bmw520 Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 og d er mildt sagt "litt arbeid" med å bytte dette, bmw er i og for seg lett å skruve på, men akkurat der har dem bomma litt syns jeg
Stonescream Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Kan være at det bare er første foringen som er skikkelig slark, som du kanskje kan få stramma opp litt. ( Første staget som går fra selve motoren og til første festet. Denne går å kjøpe løs. Skifta denne mekanismen på min egen bil og var et sant helvete å få ut og få fiksa. Når i tillegg mutterne rundt viskerne var rusta fast og i den hyggelige størrelsen 27 eller no, ble det vinkelsliper og full fres form min del. Men ble bra etterpå da. Til å med gummipakningene i de hulla en trer mekanismen opp og monterer viskerarmene på, var et sant H.
quattrofrank Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Sliter med det samme på min bil, men finnes det flere enn en type til e34? Var jo jævlig dyr, 6.0000kr elns
fredriko Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 off. høres ut som dette blir noen timer med banning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå