erska2703 Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Noen som har erfaring med firmaet Biltuning og produktet DTK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Websidene "oser" jo ikke egentlig av kvalitet... Mange som ikke liker disse modulene de selger.. Jeg selv har ingen erfaring med dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Ser vel ut som det er såkalte "powerbox" de selger. Den kobles til styringa til dieselpumpa ifølge bruksanvisningen på websida deres. Såvidt jeg har forstått så er det eneste disse boxene gjør er å gi dieselpumpa en falsk verdi fra railtrykk sensor eller lurer railtrykk sensor slik at dieselpumpa gir høyere trykk og når dieseltrykket øker så øker også turboen trykket så at du får effekt ut av disse boxene tror jeg helt sikkert at du gjør. Jeg har ingen erfaring med disse selv men jeg vet at de som driver med tuning vha omprogramering av Ecu advarer sterkt mot disse "powerboxene" Ved omprogramering av Ecu endres ca 50 verdier bl.a momentbegrensere mens ved en "powerbox" endres 1 verdi nemlig dieseltrykket. Personlig hadde jeg aldri turt å plugge til en slik box. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525d Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 min bil går i nød program etter bruk av en sånn boks..d samme gjør en kompiss sin pasat..anbefales ikke.. ska på verksted på nyåret så får se ka som e feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Har erfaring med biltuning, er ikke lurium, kjekke folk. Har testet produktet på en toyota med d4d og det var forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå