talgmar Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Er det vrient å bytte hele lykten? Evt. finnes det noen DIY? Bytter fra halogen-reflektor til sorte halogen AE-linseprojektor-lykter. Fra: til har en svart E87 som jeg driver å fikser på. Sorte nyrer, orginalspoiler og mørke bakruter er bestilt. Tror det blir bra med de sorte felgene til sommern.
talgmar Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 Sorry for bump, men ingen som har bytta tilsvarende lykt før som har noen erfaringer? Evt noen som vet om et sted jeg kan få tak i litt info. Har bestillt time hos verksted. Men tenkte jeg kunne spart litt spenn OM det var mulig å gjøre selv
Frode D Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Lyktene er vel bare skrudd fast. Du får prøve åse om du finner festene og prøve å løsne. Kan ikke være noe vanskelig
talgmar Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Da fikk jeg byttet lyktene på verksted, og dette var ikke lett. Skjermer måtte løsnes for å i det hele tatt få ut de gamle lyktene. Utrolig tungvint i typisk bmw-stil. De nye lyktene ser utrolig mye bedre ut, og i tillegg er de sorte som matcher bilen. MEN!!!!! lyskvaliteten har blitt BETYDLIG værre, lyser kanskje bare 60% av de vanlige halogen-reflektor lyktene mine. Problemet ligger i linseprojektorene. De inneholder en slags lysskjerm/pinne inni seg som skjermer alt lyset som er over midten og oppover - og man har 2 instillinger ut ifra om du har LHD eller RHD bil. Det virker som disse skjermene, spesielt på venstre side, skjermer ALT for mye av lyset - slik at bare 20%ish av lyset i bunnen "slipper igjennom". Noen som har noe erfaring med dette? Bruker de gamle halogenpærene mine, da disse lyktene er AE-halogenlykter. (skal slenge opp bilde asap)
rolfi Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Bilder av bilen med lyktene? Vet det var noe snakk om en god kveld i garasjen trengtes, så var lyktene byttet. Grusomt om de lyser dårligere enn det de gjør. De originale halogenlyktene på 1eren lyser såpass elendig fra før, så noe mindre lys virker grusomt. Blir originale xenonlykter på 1eren her i huset. Lyset i originallyktene duger ikke til noe som helst.
talgmar Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Skal smette ned i garasjen nå å ta et par bilder, men bilen har vært å baset i snøen så den ser faen ikke ut. Problemet er som sagt de jævla skjerm-pinnene inne i selve projektorlinsa, som skjermer alt for mye av lyset. Spørs om jeg ikke må finne en løsning på de, og evt kjøpe et HID-kit.
talgmar Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Noen bilder. Vanskelig å vise hvor dårlig de lyser, og man får ikke sett skjermen inni projektorene - menmen. Kun parklys Ingen lys Parklys+kjørelys Parklys+kjørelys og inni: Bilen hadde slike lykter før: http://www.bmwinfo.com/pictures/01018.jpg
talgmar Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 og DER fikk jeg dugg ifra helvete på den ene lykta mi. Noen som har noen tips? utrolig surt å måtte ta ut hele dritten igjen.
Bimmerhansen Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 har orginale angeleyes på min e87, men mine på venstreside bare plutselig sluknet, noen som vet hvor sikringen sitter?? er vell den med tanke på at begge ringa på venstresiden slluknet samtidig??
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 er ikkje berre pæra som er ødelagt da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå