Gå til innhold

Min E39 530Dat

Hpi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Får legge ut noen bilder av min 530Dat som jeg har hatt en måneds tid nå.

Det er en 2000 modell kjørt 190000km. Kom til Norge i 2002 og har hatt 3 eiere og den har full servicehistorikk som jeg også har tenkt å følge opp.

Har akkurta hatt den på verksted å reparert alt de fant på Naf testen i tillegg til inspection 1 med oljeskift , flusha girkassa samt skifta filtre etc og bytta veivhusfilter og lagt inn nyeste software samt sletta adapsjonsverdier så nå skal den være god som ny. Har også skifta nyrer.

Tok noen bilder ida idet jeg trilla ut fra vaskeautomaten på Statoil ellers så er det håpløst å holde bilen ren på sørpete vinterveier.

Den har DSP proff lydsystem? og sportsunderstell med nivåreg. Ifølge selger så er den topp utstyrt.

kdzizom2mlw25ihz5fif.jpg

9ud2ms7z3yimr8c7rsuh.jpg

27ho9bz7263usmr0uuv8.jpg

q5jzw45wkkprsik1pvtr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med grombørse :) Utstyrsnivået ser jo ganske bra ut og denne tror jeg du får mye glede av fremover. MEN bare for å pirke litt, så ville jeg ha ryddet bilen og rette opp rattet før interiørbildene ble tatt. Synes personlig det er veldig ødeleggende for inntrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, ja jeg ser hva du mener angående interiørbildene. Hadde akkurat vært å vaska den på Statoil så det ligger litt rask derfra ja :) Har sletta di nå så får jeg ta noen nye når været tillater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...