ESveen Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Har en 91 mod E36 sedan som kun har gått 130.000. Denne har ett strøkent interiør, mens det er kommet noe rust i nerkant av dører, innerskjermer og bakluke. Dette skal byttes til sommeren og vurderer hellakkering. Men i mellomtiden fungerer denne bilen som en "bruksbil". Men for å bevare setene skal jeg skaffe setetrekk, men jeg liker ikke det jeg finner på biltema, torshov etc. Noen som vet om noe trekk som ser bra ut og passer setene? Og helst til en fornuftig pris
hagenisse Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Setetrekk og "ser bra ut" går dessverre ikke sammen. Min far har tidligere vært veldig glad i slike skinn-look som faktisk er tilpasset bilen, men selv da ser det egentlig bare elendig ut.
Superbeetle Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Er det stoff-stoler? Skal du bevare setene for din egen skyld(at du skal samle på bilen)? Jeg forstår meg ikke helt på de som kjøper ny bil og så kjører hele tiden med trekk på setene bare for at neste eier skal nyte godt av dette..
EirikL Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Du finner dessverre ikke setetrekk som ser skapelige ut. Ville heller bare brukt bilen uten trekk og heller kjøpt nye seter hvis de blir for stygge. Seter til E36 koster ikke all verden.
heimkokt Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Jeg har ett sett med skredersyde svarte skinn trekk i min som jeg vurderer og selge.
ESveen Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 Må nesten utdype litt her da. Skal bruke denne bilen som bruksbil til jeg får solgt 525'en og kjøpt stasjonsvogn. Når vi har skaffet en stasjonsvogn skal jeg sette denne bilen i stand igjen som tidligere nevnt. Grunnen til at jeg vil ha på trekk er fordi jeg av å til må kjøre med arbeidsklær i bilen. Dessuten har vi en Rottweiler som av og til må ligge i baksetet. Derfor vil jeg kjøpe setetrekk for å bevare setene fram til den skal settes bort og ordnes i stand. Ja, det er stoff seter. Og nei, jeg orker ikke bruke 5-10.000kr på nytt interiør, når jeg kan bevare det jeg har. Og ja, tenker på å bevare denne bilen da den er i fin teknisk stand. Så jeg prøver igjen. Er det noen som vet om noen ok setetrekk? Heimkokt: Ser det ok ut og hvilken pris?
bjaa Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Ville faktisk tro å kjøpe et brukt komplett interiør til e36 er en bedre, finere og billigere løsning. Får strøkne stoffinteriør for 200 kroner, om ikke gratis! Bare et lite forslag.. Husker jeg gav bort interiøret i coupen min da jeg kjøpte skinn.
maartn Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Det er omtrent ingen som kjøper stoffseter brukt, kun skinn. Så stoffseter får du veldig billig. Kjøp det og putt i bilen om det du har nå er strøkent Like billig som setetrekk.
ESveen Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Ja, er det så billig er det en tanke. Sliter litt med oppbevaringsplass til interiøret jeg skal ta vare på. Romstort når man har ei bod på 5 kvm Men skal følge med på deler selges framover.
maartn Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Ja det er jo det som er bakdelen. Men ser hvertfall penest ut i bilen din
marararius Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Jeg har mørkt stoffinteriør til Sedan liggende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå