316 Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Å skrote denne bilen! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20265304
hauken Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Kjenner karen,han har greie på bmw,så han vet nok hva han gjør...
FredrikE24 Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Veit ikke om han har peiling jeg, når han skal ha 5000 spenn for interiør og 750 for en spylervæsketank!
Mikael-B Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Hvorfor gjorde han en feil med å selge den i deler? Bilen kan ikke registreres og har århundrets styggeste farge kombo, samt masse skader.
S. Gunstad Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Her har man mulighet til å bygge seg en 333i South Africa style
316 Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 Hvorfor gjorde han en feil med å selge den i deler?Bilen kan ikke registreres og har århundrets styggeste farge kombo, samt masse skader. Det er vel nettopp fordi den er skrotet at den ikke kan registreres, vel? Trodde dette var sjeldne biler jeg, så dum er jeg.
oddis Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Det er sjeldne biler som bare blir mer og mer sjelden. Hadde jeg vært E24 bygger hadde jeg tatt slike biler tvert, som delebiler, same hvor råtne de var. Tenk så mye smådetaljer man kan plukke av en slik bil. De som har bygget opp en bil fra scratch vil vite hva jeg snakker om. Ting man ikke trodde eksisterte, som ikke fungerer igjen, og må byttes.
635csi Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Med tanke på deleprisene til E24 gjør man nok et kupp dersom man kommer over en billig delebil som er nogenlinde hel. Blir fort kostbart selv om man i utgangspunktet trenger bare "småtteri". Ta f.eks. støtfanger foran. Skal man kjøpe en ny i deler fra f.eks. Koed kommer det på over 10K bare for de tre metalldelene. Og da kommer lister og festeanordning i tillegg. Hadde kjøpt delebil tvert jeg hvertfall dersom jeg hadde kommet over noe tilsvarende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå