wabby Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Hei, har sett meg lei av avgifter og bomringer i Kr.sand. I tillegg skal de komme med rushtidavgifter. Har vurdert å omgå dette ved å gå til innkjøp av ATV og bruke denne når været sier at jeg kan. Har sett på mange "vanlige" ATVer men har også kommet over en jeg likte jævlig godt. HAILI 350 cc Street Racer Denne får man ferdig registrert med skilter for 2 personer for 65500,- Noen som vet noe om kvaliteten på denne? Syns den var jævla rå i alle fall.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Det er ikke dyrt, men den både ser jo helt jævlig ut (no offence) og den går som ei bøtte med møkk. Jeg ville personlig få bygd meg en Honda trx450 med skilt. Råeste sykkelen og den mest holdbare etter mine erfaringer hvertfall. Eller spytta i noen kroner og kjøpt en etpar år gammel suzuki ltr450. Den går helt greit.
wabby Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Kikka på finn, ingen ltr eller trx med skilter. Vet ikke hva som skal til å få de på veien heller.
inanc_mpower Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Syns den så rå ut jeg, vekker garantert oppmerksomhet, ingen tvil om det:)
BMW_Racing Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 En kamerat som gjorde akkurat det som du tenker på. Han kjøpte seg en KTM E-ATV. 990 Det kan bare beskrives som et DYR. Det er virkelig noe du bør vurdere . Kanon gøy ATV. mossing 92 reagerte på dette 1
Dr_S Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe seg en scooter ? ATV ser ut som MC med støttehjul...
Muren Motorsport Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Hvor mange tiår må du fryse rundt i atv. før det blir lønnsomt?
525i1991 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 syns dette var en bra unskydling for å kjøpe seg ett leketøy jeg:D
SweetBMW Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 kjøpe deg en mc dress som er isolert.. kan brukes om vinter, og ta ut foret om sommer problem solved!
SofaKingFresh Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Har kjørt en Artic Cat DVX 400 og kan ikke si noe annet enn at jeg SKAL ha en sånn til våren/sommeren! Helt drøyt hvor morro det er, hvor bra den går og hvor mye oppmerksomhet du får med den! Også så go'lyd det er i den og! Men den du henviste deg til virka helt ok. Liker sånne street-ATV'er. Men er noe jeg skulle ha fjerna på den altså, før den er fin nok i mine øyne. Likte ikke det ekstra lyset øverst, speilene eller seteryggen for passasjeren. Utenom det, knallfet ATV. Søk på YouTube om det er noe særlig med den som kan gjøres?
SofaKingFresh Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 EDIT: Fant ikke så mye om den på youtube. Glem det siste jeg sa der da.
Tom K Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Arctic Cat 650 er en artig maskin, sterk som en hest er den også, denne kjører jeg på jobben, har akkurat vært ute og brøyta i 12 timer, helt ok og være på jobb da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå