FCBayern Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Tenkte å kjøpe et par uoriginale tennere til originale xenon lamper på e39. Problemet med mange av de jalla-tennerne man får på finn er at de ikke passer. Noen som vet om noen som selger noe som passer til en ok pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 jeg har ikke funnet noe enda i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 jeg har en orginal en til e60 kan sikkert få den for en 500lapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Sjekk innboksen. Kjøper den tvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4779 + en tenner så er du der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Sjekk innboksen. Kjøper den tvert! har noen bilder her jeg vet ikke om den fungerer fikk den med bilen. men trur ikke jeg hadde fått den med hvis den var defekt. fikk og så med et inner speil med autoavblendig. hvorden kan jeg teste den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå