Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha han der har trua da eller!!? Trur han kan få 77.000,- for den, fy faen må bare le ass, den så skikkelig harry ut!

Og til deg matsi, bra du informerer alle om dette her, det setter vi stOOOOr pris på! ;)

Skrevet

Sier ikke at han må være en harryråner som heller tenker på at bilen skal se bra ut, og dermed stapper bilen full av wunderbaum, og atpåtil soter rutene så ingen skal se han, men noen liker lukta av wunderbaum og vil det skal lukte sånn i bilen, og liker at rutene er sota? Jeg for min del hadde wunderbaum i bilen min (Ikke hengende i speilet, det ER harry), og sota ruter, men har blitt mer "voksen", om det er det jeg skal uttrykke meg med. Så jeg har fjerna det. Og bilen MIN var god teknisk stand for det : )

Starter ikke en diskusjon, sier bare min mening! Syntes det er litt smådumt å si at en bil ikke kan være god teknisk stand, fordi om personen kan virke småharry og rånete.

Bra du advarer oss hvertfall, Matsi! :)

Over&Ut.

• 2 months later...
Skrevet

ja. men alikavel. greit å vite om at km.stand er jukset med.. jeg solgte den i september. da var den 237k som sagt.. ;)

Skrevet
ja. men alikavel. greit å vite om at km.stand er jukset med.. jeg solgte den i september. da var den 237k som sagt.. ;)

hehe sant:) ved mindre han har tatt motor bytte å intruments bytte :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...