Daniel84 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Lurer på hva dere synes om prisen osv ? http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1260643066
Just-turbodiesel Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 hahahaha, den kjøper du ikke, enkelt og greit.
Mexos Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Synes ikke den så så dum ut jeg. Få den ned 10k i pris så burde det vel være et kurrant kjøp.
Z1 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 hahahaha, den kjøper du ikke, enkelt og greit. Men en rusten benz fra 70 tallet
heimkokt Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 litt pruting og en tilstandsraport så blir den ett bra kjøp
Just-turbodiesel Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Litt dyr bare ellers ser den pen ut.. x2, derfor... samt for liten motor, men du kan jo kjøpe turbokit og prøve å få det godkjent i vognkortet f.eks i framtida:)
325icab_88 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Litt dyr bare ellers ser den pen ut.. x2, derfor... samt for liten motor, men du kan jo kjøpe turbokit og prøve å få det godkjent i vognkortet f.eks i framtida:) DIESELPOWER ....
maartn Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Litt dyr bare ellers ser den pen ut.. x2, derfor... samt for liten motor, men du kan jo kjøpe turbokit og prøve å få det godkjent i vognkortet f.eks i framtida:) For liten motor? Dummeste jeg har hørt.. Stiv pris.. jeg ga LANGT mindre for min coupe som er nyere, i topp stand, lavere km og uten rieger plast;)
Just-turbodiesel Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Litt dyr bare ellers ser den pen ut.. x2, derfor... samt for liten motor, men du kan jo kjøpe turbokit og prøve å få det godkjent i vognkortet f.eks i framtida:) For liten motor? Dummeste jeg har hørt.. Stiv pris.. jeg ga LANGT mindre for min coupe som er nyere, i topp stand, lavere km og uten rieger plast;) nettopp det jeg mente da, i tillegg til for liten motor til den prisen.
SofaKingFresh Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 For å være ærlig, så likte jeg denne. Bare prisen jeg ikke likte. Få tilstandsrapport som heimkokt sa, og litt ned i pris, så har du en god bil ser det ut som
Dirty Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 burde få en facelift 320 for den prisen, men 3serien er jo prisa helt syktfortiden så må vel nestenpunge ut vis man vil ha noe greit no
wabby Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Bare det at den har Anonym Alkoholiker skilter gjør denne et bra kjøp Men basert på bildene så ser det ut som den har blitt brukt som en bruksbil i det siste. Uansett, de fleste legger ut biler med rom for prutting, så prut i vei!
maartn Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 nettopp det jeg mente da, i tillegg til for liten motor til den prisen. Ok, trodde du mente det var et dumt kjøp med tanke på motorstørrelse. Men da er vi enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå