///FredriK.S Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Hei. Fikk en Tårnstiver til å ha i motorromet til jul. Og lurer da på hvordan jeg monterer denne? Er det bare til å skru av de skruene som er på dempertårna, eller må jeg gjøre noe annent først? Er bare litt redd for at jeg gjør noe feil, og vil være helt 100% sikker på at jeg gjør dette riktig når jeg er i gang På forhånd takk - Fredrik
///FredriK.S Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Åpne panseret først! Tuller du? Hehe, så det er bare til å sku av de skruene som er på dempertårnene, og sette den på? ............. Og sette på skruene igjen da..... Og stramme
hagenisse Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Skru av mutterne, sett på tårnstaget, skru på mutterne, stram til. De skal strammes mye mindre enn du tror forresten. Når du ser metallet bøyer seg så har du strammet for mye.
BmwFrik Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 har det noko å seie om det er justerbart då?
///FredriK.S Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Det er denne http://motortechnik.no/238/produkt/T34FME.htm Står ikke at den er justerbart, selv om det er noen skruer på den, men de er sikkert bare til pynt?
ulriksen Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 merker man fjærbeinstaget med orginalt understell?
hagenisse Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Du merker det vel akkurat like godt som ellers - du ser det når du åpner panseret. Hvis du merker noe på kjøreegenskapene er du veldig følsom. Mange kjører jo avgårde uten firehjulskontroll etter bytte av understell og merker lite til det - og det har mye mer å si enn et slikt stag.
-Vegard- Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 disse skal vel egentlig monteres med hjula i lufta også?
icemanM5 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 disse skal vel egentlig monteres med hjula i lufta også? Det er kun om det er justering på selve staget det. Uten justering så har det ingen ting å si, for da får du ikke satt det i spenn uansett.
GeirAndre Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 hvis staget ikke passer kanskje på tide å ringe gamle eier å klage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå