shv Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Har en BMW med 2,0D (150 hk) som har urolig tomgang noen sekunder rett etter start ved kald motor. Noen som har kjennskap til hva som kan forårsake dette?
SweetBMW Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 min firmadiesel gjør også sånn nåre er kaldt.. jeg mistenker dårlig forvaming :S
Robin L Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 går den ujent eller rister den? fyrer den på alle sylindrene? om det er f.eks er 1 defekt glødeplugg, så kan det jo hende at den sylindreren ikke fyrer, men drar seg med litt etterpå da de andre sylindrene går... (da vil motoren på en måte hoppe seg i gang..) prøvd å gløde flere ganger da?
shv Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Skrevet Desember 27, 2009 Rister litt, kan gjerne høres ut som den ikke fyrer på alle sylindre... Vil gåen glødeplugg vises på diagnose? Har ikke prøvd å gløde flere ganger, skal teste dette.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Kan høres ut som dårlige glødeplugger. Hadde selv lignende symtomer før jeg byttet glødeplugger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå