bergeee Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Hallo. lurte på og kjøpe en elektrisk muttertrekker fra Biltema. Så det jeg lurte på hva om det er noe vits? kjøpte en sånn muttertrekker til kompressoren fra biltema. den kunne jeg holde igjen med fingerne. http://biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/Drill-batteridrevet/Elektrisk-muttertrekker-310-Nm/ link til den MVH Bergeee
bingo Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 sikker på at det ikke var noe galt med den muttertrekkeren du kjøpte? jeg kjøpte denne her http://biltema.no/no/Verktoy/Trykkluft/ ... kkersett1/ for en stund siden, aldri hatt noe problem med den, bortsett fra at den tømmer kompressoren for luft ganske fort, men det er vel heller kompressoren sin feil.
S.Arnesen Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 kjøpte en sånn muttertrekker til kompressoren fra biltema. den kunne jeg holde igjen med fingerne Da er det enten noe galt med den, eller så har du satt den på lavest trykk. En el muttertrekker er kjekt å ha det, den fra tema er helt kurant til bruk i garasjen...
bergeee Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 hmm. jaja. litt av grunnen til at jeg vill kjøpe en sånn er pga da slipper jeg og være avhengi av kompressor når jeg skal bruke mutter trekker. så hadde satt pris på noen tilbakemeldinger på denne:)
janerik171187 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 den der ble kåret best i test av bladet motor (dvs naf) har den selv, klarer å løsne det meste og er relativt liten i forhold til de andre man får.
FredrikE24 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Dugandes den muttertrekkeren Har en selv og den duger
Rabies Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Den der er god som gull... Bruker den hver gang jeg skrur jeg
Robbi3 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Funker kjempebra, også er den så billig at det gjør ikke noe om den blir ødelagt. Men min har ikke blitt ødelagt enda, og jeg skrur som bare F..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå