Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Skrevet

JA JEG har fremdeles setene !! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sett alle disse innleggene! Send PM så ser jeg garantert at jeg har fått noen respons.

Bimmersmakkverk: Jeg er interessert i litt makkverk til bmw, har du det :P

Av m5 deler er bremsekraftforsterker interessant. Har du det? Gassvaier er interessant. Svinghjul med kløtsj og trykkplate til 3,6 motoren hvis du har det er jeg interessert i.

Muuuligens mellomaksel med store hardyen. Har du noe av disse delene???

• 2 weeks later...
Skrevet
JA JEG har fremdeles setene !! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sett alle disse innleggene! Send PM så ser jeg garantert at jeg har fått noen respons.

Bimmersmakkverk: Jeg er interessert i litt makkverk til bmw, har du det :P

Av m5 deler er bremsekraftforsterker interessant. Har du det? Gassvaier er interessant. Svinghjul med kløtsj og trykkplate til 3,6 motoren hvis du har det er jeg interessert i.

Muuuligens mellomaksel med store hardyen. Har du noe av disse delene???

Har du solgt setene?

• 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
Skrevet
skal jeg selge med dørsidene også, har jeg brått ikke noe interiør i det hele tatt i bilen. Må ihvertfall ha 1000 kr ekstra hvis dørsidene skal med. Tenkte meg bud over 4000 for 4 seters m5 interiør, altså stoler foran og den spesielle "soffaen" bak, som er en to seter. Dørsider kommer i tillegg, må ihvertfall ha en 1000 lapp for alle 4.

Du kan få mitt interiør i innbytte + cash.

• 2 weeks later...
Skrevet

ja du kan få framstolene for 2500 hvis jeg får solgt baksetet for 2500. Ellers gidder jeg ikke. Da får de som ville ha de respektive delene sende PM. Så selger jeg hver for seg når jeg veit at begge deler blir solgt.

• 2 weeks later...
Skrevet

ja. Det er det. Egentlig kanskje hele bilen er tilsalgs også. Har fangere og skjørter +++ Komplett m5 3,8 igrunn, med fungerende EDC understell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...