///FredriK.S Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Hei. Det har seg slik at mine vinduspussere er veldig slitene, og slår i kanten av panseret når de er i jobber. En typisk feil på e34 har jeg hørt. Har en vindusvisker mekanisme på hånden, og lurer da på å kjøpe dette. Men lurer da på hvordan man demonterer dette? Er det veldig mye jobb for en som ikke kan så mye bil, eller er det lettere å sende den til et verksted? - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Er det veldig mye jobb for en som ikke kan så mye bil, eller er det lettere å sende den til et verksted? - Fredrik Sorry, men er det ikke meninga at når du kjøper deg bil i en tidlig alder, er at du skal lære deg å skru og lære deg å kjenne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Er det veldig mye jobb for en som ikke kan så mye bil, eller er det lettere å sende den til et verksted? - Fredrik Sorry, men er det ikke meninga at når du kjøper deg bil i en tidlig alder, er at du skal lære deg å skru og lære deg å kjenne bilen? Jo klart det Jonas Men vil bare vite litt før jeg begynner, så jeg ikke gjør noe feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Hei, Jeg fikk hjelp til å bytte denne for en tid tilbake, bruke ca halvannen time. 1. Skru av visker armer. 2. Fjern plastdeksel ved nedkant av ruta. 3. Fjern plata som er mellom motorrom og kupevifta. Dette er kan være litt vrient fordi skruene som fester plata er vanskelige å nå. 4. Når denne plata er borte har du nå et "hull" i torpeduveggen, bak der finner du kupevifta. Du må fjerne et deksel som er over denne. Selve vifta kan være der. 5. Motoren er festet til mekansimen og må skrues av. Så må man skru av staget som er festa på motoren. 6. Tre deretter mekanismen ut det lille hullet du nå har. Her må det en viss mengde makt til for å få "tappene" som viskerarmene er festet til, ut av hullene i karosseriet. Når man har fått den ut, er det greit å få den inn igjen. Bare pass på at mekansimen er i rett posisjon før du starter for første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 Hei,Jeg fikk hjelp til å bytte denne for en tid tilbake, bruke ca halvannen time. 1. Skru av visker armer. 2. Fjern plastdeksel ved nedkant av ruta. 3. Fjern plata som er mellom motorrom og kupevifta. Dette er kan være litt vrient fordi skruene som fester plata er vanskelige å nå. 4. Når denne plata er borte har du nå et "hull" i torpeduveggen, bak der finner du kupevifta. Du må fjerne et deksel som er over denne. Selve vifta kan være der. 5. Motoren er festet til mekansimen og må skrues av. Så må man skru av staget som er festa på motoren. 6. Tre deretter mekanismen ut det lille hullet du nå har. Her må det en viss mengde makt til for å få "tappene" som viskerarmene er festet til, ut av hullene i karosseriet. Når man har fått den ut, er det greit å få den inn igjen. Bare pass på at mekansimen er i rett posisjon før du starter for første gang. Ok. Tusen takk for en super forklaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå