Gå til innhold

BD Racing M3 Seidl Widebody, PHOTOSHOOT SIDE 51 MASSE BILDER


BD Racing
 Share

Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??  

228 stemmer

  1. 1. Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??

    • Hvit
      166
    • Chrome
      62


Anbefalte innlegg

Hvorfor må folk gjenta sin misnøye med bodykitet i det uendelige? Gutta gjør en skikkelig gjennomført jobb på alle punkter, bilen blir jo nesten bedre enn ny. Og bilen blir akkurat slik de vil ha den. Går det ikke an å fokusere på det, og holde kjeft om bodykitet?

Med andre ord; man skal ikke kunne uttrykke sine egne meninger om prosjektet? Det du mener? ;)

Ingen tvil om de gutta her, gjør en gjennomført jobb. Til og med blinde skjønner nesten det :lol:

100% er det ikke,

jeg ser en speiljusteringsknapp på passajerdøra,,,

er vel litt kjipt at du må ha med deg en i bilen som skal justere speilene for deg... [-X

hadde ikke vært så mye stress å flytte denne over til venstre vel.

men ser veldig pent ut ellers:D

Hehe, mulig du justerer speilet hver gang du kjører :lol: Men det gjør ikke jeg, jeg justerer det bare 1 gang som regel :D

Er heller ikke bare bare å flytte over til venstre, da må jeg ha ny knapp skjøte ledningsnettet og lage hull i det venstre dørtrekket og tette hullet i høyre dørtrekk.... dropper det gitt :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 785
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må vere en av Norges mest gjennomførte E36 :) Stå på!

Den lille slange biten, røret og det som er fra LMM til filteret. Hvor har du handla det?

Det vet jeg desverre ikke, fulgte med bilen når jeg kjøpte den i England. Det eneste jeg har gjort er å pulverlakkere røret :D

Men vet man får kjøpt tilsvarende slange bit på torshov, bilxtra og biltema :D

Men kan sende han jeg kjøpte bilen av en mail å høre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mulig du justerer speilet hver gang du kjører :lol: Men det gjør ikke jeg, jeg justerer det bare 1 gang som regel :D

Er heller ikke bare bare å flytte over til venstre, da må jeg ha ny knapp skjøte ledningsnettet og lage hull i det venstre dørtrekket og tette hullet i høyre dørtrekk.... dropper det gitt :D:D

Nå er det jo ikke sånn alltid at det bare er en person som kjører bilen,

tenkte mer på når/hvis bilen skal selges,,,

og prisen på en speiljusteringsknapp, er vel bare en dråpe i havet i forhold til hva dere har brukt ellers,

og ledningen hadde jo vært veldig lett å legge opp når dere hadde alt ute,,,

Bare en ting jeg la merke til på et ellers veldig gjennomført bygg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord; man skal ikke kunne uttrykke sine egne meninger om prosjektet? Det du mener? ;)

Neida, det er jo ytringsfrihet her til lands. Det jeg mener er at det ikke alltid er nødvendig å si alt en tenker. Noen ganger kan det være hyggelig å holde munn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på BT, bilen ble ikke godkjent :cry::evil:

Grunnen til at den ikke ble godkjent var at den var 20 kg over på total vekten.

Med andre ord, den var innenfor både foran og bak på akselvekten men totalvekten ville overstige med 20 kg hvis bilen hadde hatt full tank og 4 personer :lol: DUST

Jeg fikk altså mangellapp på vekt, lyktene mine var ikke E godkjente :lol: og jeg trenger mere dokumentasjon på bremsene :lol:

Så, lyktene er jeg rimelig sikker på at er E merket, jeg må bare ta ut lampa og finne E-merket, kjøpte jo disse på GS så bør vel være E-merket :) Bremsene jobber jeg med nå for å finne mere dokumentasjon/TÜV på. I værstefall må jeg sette på de orginale bremsene. Med tanke på total vekten, så må jeg få demontere litt AC deler og DIV for å akkurat klare vekten :D Men, men.....

Så til det positive:

Fikk godkjent senkesettet, seidl kittet, spacerne og eksosen. Fikk også godkjent selve bygget. Så må på BT om ikke så altforlenge for å rette opp de siste feilene :)

Blir litt provosert at to gamle karer skal stå å kverulere på 20 kg, det blir som om å ha en liten hund i forsetet eller ikke.

Tok et par bilder av idiotene :evil:

IMG_1295.jpg

IMG_1296.jpg

IMG_1297.jpg

IMG_1298.jpg

IMG_1299.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...