Gå til innhold

BD Racing M3 Seidl Widebody, PHOTOSHOOT SIDE 51 MASSE BILDER

BD Racing
 Share

Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??  

228 stemmer

1. 1. Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??

• Hvit
      166
    • Chrome
      62

Anbefalte innlegg

• Svar 785
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey! fikk du og med de gule manualheftene? Kunne du i tilfelle tenkt å skannet den manualen til hovedlysene for meg?=) Står vel der hvordan de skal kobles?=)

Hvis du har ig gidder MANGE TAKK på forhånd=)

Tja, kan vel gjøre det men jeg bare målte meg fram, fort gjort jo :D Den ene kabelen er minus pluss de tre andre er til fult, park og nærlys :) Høydejusteringen trenger du ikke det er den orginale avlange kontakten i elnettet ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright! thanks!=)

Men hvordan finner du ut hvilke som skal hvor og på de nye pluggene=) Greit nok kan se på volten på de gamle. men har jo filla peil på de nye=) Kan vel ikke settes inn random?=) Høydejusteringa er jo greit. er vel bare den tykke med 4 ledninger i jeg trenger fikse på ja=) pluss blinklys=)

min mail er BTW. danandresyrtveit@gmail.com

Takker igjen!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godkjenning. Men hvordan fikk du godkjent k-sport bremsene? Trodde ikke de var TÜV-godkjente? Og hvor mye har du spacet ut?

Alle sier jo at K-Sport ikke har TÜV papierer, men jeg hr fått tak i det, så da er det ingen problem. Har foreløpig spacet ut 30mm bak og 40mm foran :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright! thanks!=)

Men hvordan finner du ut hvilke som skal hvor og på de nye pluggene=) Greit nok kan se på volten på de gamle. men har jo filla peil på de nye=) Kan vel ikke settes inn random?=) Høydejusteringa er jo greit. er vel bare den tykke med 4 ledninger i jeg trenger fikse på ja=) pluss blinklys=)

min mail er BTW. danandresyrtveit@gmail.com

Takker igjen!=)

Du ser jo hvem kontakter som går til park, fullt og nærlys på innsiden av lampen. Så er ikke så vanskelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du noe å være stolt av :) selv om stylinga ikke faller i smak hos alle! så er det et JÆVLI bra bygg

90% av brukerene her inne lever i en annen rosa sky og skjønner ikke alle timene bak et slikt bygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du noe å være stolt av :) selv om stylinga ikke faller i smak hos alle! så er det et JÆVLI bra bygg

90% av brukerene her inne lever i en annen rosa sky og skjønner ikke alle timene bak et slikt bygg.

Det er sant det, det er så mye arbeid bak bilen som ikke synes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...