JonasD Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Hva? Jeg?? neei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Fant bilde av en nyydelig e28 nå akkurat. Håper den ikke er lagt ut allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 kunne vært litt lavere i ræva den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 kunne vært litt lavere i ræva den der Joa, men resten så er den fin. Det er nesten ingen biler som er heelt perfekte for alle heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 kunne vært litt lavere foran og bak synes jeg men fin var den:) har sett den før:) kan slenge med et bilde av "nyeste" e28en min. e28 banebil prosjekt. vet morten liker høyda på denne godt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Må si jeg har fått skikkelig sansen for e28. Synd det ikke er noe fine til salgs nå for tida : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Må si jeg har fått skikkelig sansen for e28. Synd det ikke er noe fine til salgs nå for tida : / da må du se en tur på finn tror jeg;) ligger noen m535i der. men prisen er jo ganske fin og da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Montert el. m5 stol, og baksetet fra en e34 . Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 montert interiør idag jeg jada jeg veit det ligger mye dritt overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Fant bilde av en nyydelig e28 nå akkurat. Håper den ikke er lagt ut allerede? perfekt stuk! å senke den bak ville jo ødelagt alt! da ville den ikke blitt så harry og fin lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Syns stuket på den hvite der er akkurat passe jeg:) liker når den er litt høy i ræva:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 synes også at den hvite der er passe senka bak i forhold til framme. bør vere lik avstand fra dekk til hjulbue forran og bak. lagde en photoshop der jeg senka den mer bak. ikke så pent i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 fysj, siste ser helt jævlig ut.. god smak han som har den der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Er det mulig å ha gått glipp av denne tråden? Her er et lite glimt av min gamle 87-mod M5 E-28. kan legge ut litt flere bilder når jeg kommer meg på rett computer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå