Arild G. Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 min e28 M545Turbo Grombil Hvilke planer har du for utseende på denne etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 min e28 M545Turbo Grombil Hvilke planer har du for utseende på denne etterhvert? er en spesiell bil ja. desværre så har tidligere eiere herpa den og fjerna breddinga og stylinga på den.. har bare vingen igjen. og siden dette var en noe spesiell bil så klarer jeg ikke og få taki samme bredding. så får finne på noe annet tøft. spesielt blir det nok uansett!! prosjekt tråd om den trefemgarasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Du som overtok denne ja.. Blir spennende å følge med. Var ikke verst den 635en du hadde heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 ja. var jeg som overtok denne. blir mye jobb framover! men denne gangen så skal den gjøres ferdig ikke bare gjøre litt så kvitte meg med den! denne er det virkelig verdt og ta varepå. ja. 635en var en morro bil det:) savner den litt:) Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Får legge ut bilde av gobilen jeg og da Den er helt orginal, å skal beholde den mest mulig orginal. Må bytte noen slitedeler, å kanskje få den ned på jorda. Link i signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ee28 Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Min 520 -87 Har ikke helt sansen for de momo felgene, men ellers så var den knallfin Digger hvite e28'er Huff nei, eg veit.. vil ha nye, men er fattig student. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ee28 Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 er det noen som har bilde av hvit e28, med hvite felger? kult? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 JEG GLEDER MEG TIL SOMMERN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Har lett kunne tatt imot denne for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Har et par bilder av den gammle traveren min! ( Dårlig kvalitet ) står på 16" Old School felger. litt synd den ,åtte fraktes på henger på sin siste kjøretur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 pen e28 liffi. hva er planene for den? dim på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Tusen Takk! Planene er jo å få den i stand i gjenn. begynt å komme mye rust desverre! Fatter har hatt den siden Ny. så kan liksom ikke selge den eller;) Mener felgene er 9.5" bak. husker ikke ET på di. men Bygger MAKS ut med valsa hjulbuer, uten spacer! Edit - er 16" - 225/35/16 - 245/45/16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 e28 din halfdan var rååååe, før du satt på frontleppa! lav og skummel front, slik det skal vere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 e28 din halfdan var rååååe, før du satt på frontleppa! lav og skummel front, slik det skal vere takker for det:) slenger med et bilde av hvordan m545en ser ut for tiden og. her kommer det til og skje storeting framover;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå