Morty999 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 liten tur på gardermoen her en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M_stian Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Rolling shot by larsinnj Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Må bare spørre Morten .. hvorfor sitter det en person i baksetet? har du ikke passasjer stol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Må bare spørre Morten .. hvorfor sitter det en person i baksetet? har du ikke passasjer stol? hehe, hadde nok ingen passasjerstol nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Må bare spørre Morten .. hvorfor sitter det en person i baksetet? har du ikke passasjer stol? hehe, hadde nok ingen passasjerstol nei Følte seg sikkert konge med all den plassen for beina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Noen som har bilder av E28 med sjalusi/laksetrapp? Husker jeg så en rød 518/520 til salgs med det i vinter, men glemte å lagre bildene av den... Jeg finner ikke bilder på nettet, og generelt lite informasjon om det.. Synes det er kult jeg, kanskje litt harry, men det får så være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Det bildet husker jeg. Morty limte det inn på tråden min for lenge siden, kopiert fra den salgsannonsa... EDIT, her er innlegget: Noe for retrogarasjen! laksetrapp [ Bilde ] http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30934082" onclick="window.open(this.href);return false; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Pedi leverer som vanlig! Kan ikke ha vert så veldig utbredt fenomen på e28 skal man tro på det man finner på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 er det mulig å få tak i laksetrapp til e28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 er det mulig å få tak i laksetrapp til e28? Virker ikke sånn.. Med mindre du er veldig heldig å finner noen som har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Send regnr t 2282 å få navnet på eieren å spør om han vil selge den;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Kan nok være du finner noen u orginale som passer overens Leite litt på ebay å få noen mål! http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=rea ... &_osacat=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Jeg har ikke prøvd å finne laksetrapp noengang i min søken etter deler de siste årene, men har aldri sett noen til salgs. Verken nytt eller brukt. Men det ligger nok en ny en på lager en plass i verden og støver ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Vet om 2 eller 3 faktisk til E28 Eller to er fra E12, men er vell samma vinduet? Og den siste vet jeg er fra e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå