Gå til innhold

den STORE e28 bildetråden

Arild G.
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, den bilen der MÅ du mase deg til 316 :) Forsett at den bare skal stå ute slik å bli til jord igjen :? Men den ser veldig bra ut så må vel være håp for den der.

Er ganske sikker på at den har havnet innendørs nå. Slektningen til eieren lovte meg nemlig dette da jeg snakket med han... Fikk ikke telefonnr til eieren... Han var visst syk og nektet å selge bilen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at den har havnet innendørs nå. Slektningen til eieren lovte meg nemlig dette da jeg snakket med han... Fikk ikke telefonnr til eieren... Han var visst syk og nektet å selge bilen... :roll:

Får da inderlig håpe at den er blitt satt inn :) Men hvis eieren er syk så er det ikke noe særlig å mase og spørre nå om han vil selge.. kan jo kontakte dem igjen om en tid og høre om meningene er endret :)

Andros: Er det Aerodynamics front som sitter på bilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får da inderlig håpe at den er blitt satt inn :) Men hvis eieren er syk så er det ikke noe særlig å mase og spørre nå om han vil selge.. kan jo kontakte dem igjen om en tid og høre om meningene er endret :)

Andros: Er det Aerodynamics front som sitter på bilen din?

Om du tenker på hvilken type front det er så er det 'Liebig' front jeg har.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...