Gå til innhold

den STORE e28 bildetråden

Arild G.
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ved noen bilder av min M5, som er under restaurering. På bildene mangler den lyktepussere og den nedre spoiler`en, men dette kommer på når bilen er klar for veien igjen. For øvrig en av de første M5`ene som kom fra BMW Motorsport GmbH. Denne er dermed en av de 26 "DC91 prototypene" som har WBA VIN-merke. Jeg kjenner bare til 2 andre M5 med WBA som fortsatt lever, og 1 med lavere produksjonsnr, hvis det er riktig er denne bilene den nest eldste M5 i verden i dag.

Bilen har i dag s38b38.

Jeg er på utkikk etter en M88 motor i ok eller bedre stand, så hvis noen vet av en...PM meg.

Jeg ønsker også å kjøpe en 535i i god stand, så skal du eller noen selge...PM meg

:)

le9ezt88gzqhdgy8vzhc.jpg

bd1t6hneokmv5w6ay1ey.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved noen bilder av min M5, som er under restaurering. På bildene mangler den lyktepussere og den nedre spoiler`en, men dette kommer på når bilen er klar for veien igjen. For øvrig en av de første M5`ene som kom fra BMW Motorsport GmbH. Denne er dermed en av de 26 "DC91 prototypene" som har WBA VIN-merke. Jeg kjenner bare til 2 andre M5 med WBA som fortsatt lever, og 1 med lavere produksjonsnr, hvis det er riktig er denne bilene den nest eldste M5 i verden i dag.

Bilen har i dag s38b38.

Jeg er på utkikk etter en M88 motor i ok eller bedre stand, så hvis noen vet av en...PM meg.

Jeg ønsker også å kjøpe en 535i i god stand, så skal du eller noen selge...PM meg

koselig bil du har der :)

har den norske skilter?

jeg har også en som har WBA chassinr. min er nr 22.

hvilket nummer i rekken er din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at den har havnet innendørs nå. Slektningen til eieren lovte meg nemlig dette da jeg snakket med han... Fikk ikke telefonnr til eieren... Han var visst syk og nektet å selge bilen... :roll:

Får da inderlig håpe at den er blitt satt inn :) Men hvis eieren er syk så er det ikke noe særlig å mase og spørre nå om han vil selge.. kan jo kontakte dem igjen om en tid og høre om meningene er endret :)

Andros: Er det Aerodynamics front som sitter på bilen din?

Om du tenker på hvilken type front det er så er det 'Liebig' front jeg har.. :)

Er ikke noe Liebig har laga den frontspoileren der. Det er en M-tech sak til pre-facelift e28. Men Liebig bilene ble levert med denne :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har i dag s38b38.

le9ezt88gzqhdgy8vzhc.jpg

bd1t6hneokmv5w6ay1ey.jpg

RÅÅ E28! men du må få inn original motoren i den :) da er den vert gull :wink: disse er sjelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder av min før den blir nedplukket:) Blir bedre til sommern!

s93qwirxs8cmbhmlihkb.jpg

pn9gzvu9wdg2sv8qogqt.jpg

ad1n20ake9ifeb8t3gil.jpg

0qlc1gsspfbcuk013vqf.jpg

9dljarkxva6jteztppdd.jpg

så litt likhet mot min her asså! nesten samme skiltnr også :P

elsker hvit e28 :D

Ja er noe med hvit e28 asso:)

Har akkurat kjøpt grenrør og så blir det nye felger og litt sånn tl sommern:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte me grenrør t den no:) bli vel berre den motorn no.... litt usikkert å sånn om millitære å da he i ikkje rå t nokka ny motor;) men vist ikke så bli d vettu!

Lure på sånn furura felga eller ac. 3 delte såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte me grenrør t den no:) bli vel berre den motorn no.... litt usikkert å sånn om millitære å da he i ikkje rå t nokka ny motor;) men vist ikke så bli d vettu!

Lure på sånn furura felga eller ac. 3 delte såklart.

Svert=) ja slek e d vættu somme så slepp;) må ta åss en kved å skru no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig bil du har der :)

har den norske skilter?

jeg har også en som har WBA chassinr. min er nr 22.

hvilket nummer i rekken er din da?

registrert og bil nr 11

tøfft :)

høres fornuftig ut at du vil ha i orginal motor.

er bilen din skjøtt? min bil er skjøtt, og ser ut som du har nytt chassinr risset inn på høyre dempertårn på nøyaktig samme plass som min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg:

Om du tenker på hvilken type front det er så er det 'Liebig' front jeg har.. :)
Er ikke noe Liebig har laga den frontspoileren der. Det er en M-tech sak til pre-facelift e28. Men Liebig bilene ble levert med denne :)

Hilsen Trond

Aha.. :)

Da lærte jeg noe nytt om den gitt.. :wink:

Stemningsbilde av min og en kompis sin ( h_vatn )

Fv. E28 520, 524td.. 8)

hf6h3mrlugctyhnf7siu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger må det sies: IKKE SITER INNLEGG MED BILDER; OG HELST IKK LANGE INN LEGG !!!! :evil:

Så jævla kjedelig å se side opp og side ned med samme bilder.

Kjempe bra tråd ellers dette, så ikke ødeligge med å sitere. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...