Positiv Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Takker. Fargen er opal grønn. Og til våren, blir det foretatt en Meguiars 3-step system (polering). Så da burde den bli speil blank. Og dørlistene blir lakkert i bilens farge, og montert på hvite blinklys rund baut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Nå fikk jeg lyst på e28 igjen Noen som vil bytte en bra e28 i 325en min eller i en gammel Volvo 242? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Legger ved noen bilder av min M5, som er under restaurering. På bildene mangler den lyktepussere og den nedre spoiler`en, men dette kommer på når bilen er klar for veien igjen. For øvrig en av de første M5`ene som kom fra BMW Motorsport GmbH. Denne er dermed en av de 26 "DC91 prototypene" som har WBA VIN-merke. Jeg kjenner bare til 2 andre M5 med WBA som fortsatt lever, og 1 med lavere produksjonsnr, hvis det er riktig er denne bilene den nest eldste M5 i verden i dag. Bilen har i dag s38b38. Jeg er på utkikk etter en M88 motor i ok eller bedre stand, så hvis noen vet av en...PM meg. Jeg ønsker også å kjøpe en 535i i god stand, så skal du eller noen selge...PM meg Nydelig og utrolig gjenomført M5. Dette må være en av drømmebilene, utrolig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Å fy så mange kanonrå E28'er da! Må nesten kjøpe en pronto når en ser disse bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Å fy så mange kanonrå E28'er da! Må nesten kjøpe en pronto når en ser disse bildene Helt enig! Etter min mening er E28 en av de fineste karosseiene fra BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Du har ikke flere bilder av hotte e28 da Arild!? Helt utrolig hvor flotte e28 kan være når de er modifisert riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junior4x4 Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 min sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 noen bilder til fra isen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Her et bilde av en E28 528i som jeg hadde for ca 10 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Tøft bilde FTE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Polizei E28 er bare digg FTE ! Noen som har sett masse bra E28'er osv på serien "Derrick" på nrk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Polizei E28 er bare digg FTE ! Noen som har sett masse bra E28'er osv på serien "Derrick" på nrk? Er det E28 på Derrick? Fikk akkurat en grunn til å se programmet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå