Glema Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Synd du skal selge, er virkelig en fin touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 takk.. ja, syter litt med å selge.. men er litt dyrt å sitte med 3 biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Strøkent! lykke til med salget. Mvh. Perf.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommmy Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Meget fin bil Lurte på om du visste hvor lyktene er kjøpt? Har lyst på sånne til min compact! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 front-lyktene er fra GS-bildeler om jeg ikke tar helt feil.. bak er de sprayet med sotespray :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommmy Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Typisk at de ikke har de til compact Bak blir det nok røde og hvite på meg, selv om jeg ikke syntest det var så galt me sota på din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 sett deg ut noe pris på bilen?..har en e46 eg skal selge visst innbytte kunne vært aktuelt:) det er også stv.. var utrolig fin!! din altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 har nettopp handla meg e39 touring.. så blir nok rent salg.. pris har jeg ikke satt enda.. men ferdig godkjent så vil jeg tro mellom 55 og 60k.. må se det litt ann når den tida kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 oki..er ikke det typisk..dukker jo bare opp den ene fete bilen etter den andre..eg som skulle handle meg e34 diesel pga skole.. Langt unna med godkjenning osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 skal åpp å snakke med han ene kontrolløren på b.t. så fort som mulig... søknad er i orden, alle deler (328i) er på bilen.. men er i pappa-perm for tida. så er litt travelt om dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 aha;) jaa..tenker det er litt travelt;) Er det brukt kun 328i deler altså?..tar lang tid å lese hele tråden pga er på båt så interenetten er så som så, Men er b25 motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 det er søkt om å bygge om til 328i understell ja, og motoren er m50b25. var ingen problem det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Synd du ikke skal selge ferdig godkjent i nærmeste fremtid, trenger bil nå og denna hadde vært midt i blinken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Typisk at de ikke har de til compact Bak blir det nok røde og hvite på meg, selv om jeg ikke syntest det var så galt me sota på din. Om du kjøper stikkombyggingskit fra Schmiedmann så passer disse lyktene på compacten også, hadde disse på min forrige compact serdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Fy faen for en rå bil! Har et slikt elsk/hat forhold til min egen, men når jeg ser hvor pen din er, får jeg lyst til å fikse på min igjen.. Har ikke peiling på om denne var utstyrt med antispinn orginalt? Har lyst til å bygge min om til manuell kasse, men vil gjerne beholde antispinn spesiellt for vinterstid:) Og hvordan ser forskjermene dine ut egentlig? Har kjørt en vinter med min nå, med 225 vinterdekk, og forskjermene ser ikke ut. Satser på justerbart til snøen forsvinner her oppe i nord:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå