RoaldJ Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 takktakk bendik... min har ikke antispinn nei, pluss det var eigeren før forige eiger som bygget den om er ikke sikker om antispinn vil falle bort om du bygger om fra aut. til man. faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hvordan ser skjermene dine ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 55-60 000 for denne bilen er absolutt ikke en dårlig pris. Veldig pen bil, lykke til med salget og godkjenningen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Hvordan ser skjermene dine ut da? skjermene? om du tenker på rust, så er den så og si rustfri, er noen små rust-roser i steinsprang.. men ingenting i hjulbuer... syns ikke 60lapper er avskrekkende for en så og si strøkent kaross.. ei lita sprikke i fangeren høyre foran som følgte med da jeg kjøpte den. så ble forje eiger dulta borti bakfra, men kun noen riper i lakken her, vansklig å se. noe lakk som flasser bak forhjulene på skjermene, men dette ser jeg går igjen på de fleste e36. er også en liten bulk i panseret. tror kansje denne kom fra snøras fra taket på huset vårt i vinter heldigvis er taket på bilen ok... motoren har noen småfeil, men en diagnose i høst avslørte defekt lmm og lambdasonde på eksosen.. den er fult kjørbar og jeg har selv kjørt den med disse feilene en stund før jeg tok skilta av bilen. den er bare litt vrien å kjøre i kø-kjøring, den "jokker" litt pga litt høy tomgang (ca 1200-1300 omdr)... ellers går den som bare faen hehe er også en liten lekkasje fra tappepluggen på diffen, noen har skrudd bolten for hardt til slik at baklokket har sprikket opp desverre har jeg verken tid eller råd til å fikse noe av dette før salg.. så den selges som den står.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 noen negative og en positiv ting Har hatt innbrudd i bilen mens den stod utforbi i gården i vinter.. er ikke sikker på når det har skjedd, men var bare den stygge spilleren de fikk med seg. de har jo seff røsket løs a-stolpen å begynt å røske i kabelen til antenna på taket, og kabelen til parkering-sensor-alarmen. heldigvis er det ikke kommet noen skader på bilen da de brøt seg inn. men har ikke peiling på hvordan de har kommet seg inn i bilen, da den var låst m/alarm. seff var batteriet flatt så alarmen gikk ikke det andre er at iløpet av vinteren har det kommen noen rustbobbler på kanalen på h.side felgene er også irret en del på den polerte kanten (klarlakken), men satser på at med litt lakkfjernin og trykkspyler så får jeg bort det. så er det bare å polere dem opp igjen SÅ til den positive tingen... bilen kom med i den nye GS-katalogen :D skal få lagt ut bilde senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Litt stilig at skiltnummeret ditt er akkurat det samme som delenummer til felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 nr som står på skiltet er tlf.nr til GS det er dem som har fiksa det men det som er litt "kulere" er at chassinr på E39`en er GS33444 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Så dette bildet i katalogen idag Var innom GS og så bildet, så sa jeg med en gang til de jeg hadde med at det var Roald sin, men stod jo på bildet foto: Roald J så jeg etterpå. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 takktakk... kjekkt at bilen blir igjenkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Flott Touring du har. Hvor på øya er det du holder til da? Aldri sett denne her på veien før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Se ned til venstre i første høyre sving etter brekkebakken når du kjører mot haugesund ståle, så ser du vidundere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Se ned til venstre i første høyre sving etter brekkebakken når du kjører mot haugesund ståle, så ser du vidundere Okei! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 hadde bare skilter på den ifjor vår/sommer og litt på høsten.. ble nytt bilkjøp pga familieforøkelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Hei, så dessverre ikke PM'en din før nå....Gikk det iorden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå