Gå til innhold

E36 Touring "Hell-red". Selges.

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan ser skjermene dine ut da?

skjermene? om du tenker på rust, så er den så og si rustfri, er noen små rust-roser i steinsprang.. men ingenting i hjulbuer...

syns ikke 60lapper er avskrekkende for en så og si strøkent kaross.. ei lita sprikke i fangeren høyre foran som følgte med da jeg kjøpte den.

så ble forje eiger dulta borti bakfra, men kun noen riper i lakken her, vansklig å se. noe lakk som flasser bak forhjulene på skjermene, men dette ser jeg går igjen på de fleste e36.

er også en liten bulk i panseret. tror kansje denne kom fra snøras fra taket på huset vårt i vinter :( heldigvis er taket på bilen ok...

motoren har noen småfeil, men en diagnose i høst avslørte defekt lmm og lambdasonde på eksosen..

den er fult kjørbar og jeg har selv kjørt den med disse feilene en stund før jeg tok skilta av bilen.

den er bare litt vrien å kjøre i kø-kjøring, den "jokker" litt pga litt høy tomgang (ca 1200-1300 omdr)... ellers går den som bare faen :) hehe

er også en liten lekkasje fra tappepluggen på diffen, noen har skrudd bolten for hardt til slik at baklokket har sprikket opp :(

desverre har jeg verken tid eller råd til å fikse noe av dette før salg.. så den selges som den står..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

noen negative og en positiv ting :)

Har hatt innbrudd i bilen mens den stod utforbi i gården i vinter..

er ikke sikker på når det har skjedd, men var bare den stygge spilleren de fikk med seg.

de har jo seff røsket løs a-stolpen å begynt å røske i kabelen til antenna på taket, og kabelen til parkering-sensor-alarmen.

heldigvis er det ikke kommet noen skader på bilen da de brøt seg inn. men har ikke peiling på hvordan de har kommet seg inn i bilen, da den var låst m/alarm.

seff var batteriet flatt så alarmen gikk ikke :(

det andre er at iløpet av vinteren har det kommen noen rustbobbler på kanalen på h.side :(

felgene er også irret en del på den polerte kanten (klarlakken), men satser på at med litt lakkfjernin og trykkspyler så får jeg bort det. så er det bare å polere dem opp igjen :)

SÅ til den positive tingen... bilen kom med i den nye GS-katalogen :D :D skal få lagt ut bilde senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...