Reef89 Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Ska skifte en sensor bak, men må jeg av med hele fangeren bak da? er det mye jobb? når den er byttet forsvinner feilmeldingen da? eller må den slettes med pc? gjelder E60 520i 04.
Tore Diesel Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Usikker på hvor mye jobb det er på E60, men du må ikke slette feilkoder etterpå nei.
roveen Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Fant du ut dette? Var den vanskelig å bytte? Ser ut som den ene sensoren bak har gått på min også.
DanielMK Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Må av med hele fangeren ja. Men trukkje det er så mye styr. Veldig lett å ta av sensorene og sette på ny Og å ta av og på fangere på biler pleier vere ganske rett frem ..
Reef89 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Fant du ut dette?Var den vanskelig å bytte? Ser ut som den ene sensoren bak har gått på min også. Ja var bare og ta av de skruene bak der med baklytene altså innefor *teppet* var vel 4 torx skruer bak der om eg ikke tar helt feil. Så er det jo standar skruer under bakskjermen. Så bare og dra fangeren rett ut, ikke dra for hardt fordi da kan du ryke ledningsnettet til PDC. Ta deg en tur endag og finn alle skruene først, sparer deg for tid da den dagen du skal demontere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå