Gå til innhold

Impreza VS Semi

316
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, la merke til det jeg også.

Men er det så mye å bli imponert over? Det er jo nesten flat vei, semien stod sannsynligvis ikke så veldig godt fast så var nok bare det pittelille puffet som skulle til for å få den igang. Hadde ikke lastebilen kjørt for egen maskin i tillegg hadde sannsynligvis ikke imprezaen rikket den av flekken. Ble selv vitne til at en lastebil kjørte seg fast på flat bakke utfor jobb hos oss etter å ha lastet av varene, bakhjulene stod nedi ei renne så den kom seg ikke løs. Da trakk de den løs med gaffeltrucken de hadde brukt til å laste av den med :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, la merke til det jeg også.

Men er det så mye å bli imponert over? Det er jo nesten flat vei, semien stod sannsynligvis ikke så veldig godt fast så var nok bare det pittelille puffet som skulle til for å få den igang. Hadde ikke lastebilen kjørt for egen maskin i tillegg hadde sannsynligvis ikke imprezaen rikket den av flekken. Ble selv vitne til at en lastebil kjørte seg fast på flat bakke utfor jobb hos oss etter å ha lastet av varene, bakhjulene stod nedi ei renne så den kom seg ikke løs. Da trakk de den løs med gaffeltrucken de hadde brukt til å laste av den med :lol:

ja eni der :P

jeg var også vitne til en lastebil med brøyteplog som rygget opp av en lettere grøft MED håndbrekket på xP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...