Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja den er imponerende den der 8)

Er en i imprezaklubben som også kjører med takstativ på vinter´n, er jo familiebil... :D

Skrevet

Hehe, la merke til det jeg også.

Men er det så mye å bli imponert over? Det er jo nesten flat vei, semien stod sannsynligvis ikke så veldig godt fast så var nok bare det pittelille puffet som skulle til for å få den igang. Hadde ikke lastebilen kjørt for egen maskin i tillegg hadde sannsynligvis ikke imprezaen rikket den av flekken. Ble selv vitne til at en lastebil kjørte seg fast på flat bakke utfor jobb hos oss etter å ha lastet av varene, bakhjulene stod nedi ei renne så den kom seg ikke løs. Da trakk de den løs med gaffeltrucken de hadde brukt til å laste av den med :lol:

Skrevet
Hehe, la merke til det jeg også.

Men er det så mye å bli imponert over? Det er jo nesten flat vei, semien stod sannsynligvis ikke så veldig godt fast så var nok bare det pittelille puffet som skulle til for å få den igang. Hadde ikke lastebilen kjørt for egen maskin i tillegg hadde sannsynligvis ikke imprezaen rikket den av flekken. Ble selv vitne til at en lastebil kjørte seg fast på flat bakke utfor jobb hos oss etter å ha lastet av varene, bakhjulene stod nedi ei renne så den kom seg ikke løs. Da trakk de den løs med gaffeltrucken de hadde brukt til å laste av den med :lol:

ja eni der :P

jeg var også vitne til en lastebil med brøyteplog som rygget opp av en lettere grøft MED håndbrekket på xP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...