Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slutta å sladde og leke meg på offentlige veier. Hvertfall veier som er "tungt" traffikkert. Leker meg på vei til en kamerat som bor litt øde, og parkeringsplasser hvor ingen ellers er til stede. Har erfart hvordan det er å smadre fronten i en betongvegg, så leking på byveier o.l er det slutt på! Har roa meg såpass nå, og faktisk vokst litt fra det. Merkelig nok.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det snøver som et rent h..... i ørsta nå jo. Halv meter på med snø på noen timer :shock: Kjørte meg fast 2-3 ganger ned i sentrum, ikke noe særlig med dårlige bakdekk!. Noen råd om gode PIGG dekk?

Kan forresten legge ved en liten historie da jeg satt på med en kompis på veg til jobb. Fersk lapp og isføre er ikke noen god kombinasjon.

Han kjørte en forholdsvis råten Toyota Camry og vi fikk 4hjulssleng på hovudveien rett i autovernet i 90kmt. Frem og tilbake i autovernet 4-5 ganger før det ble stopp, steik for et adrenalin kick! Gjekk heldigvis bra med oss, men bilen var det litt verre med.

Skal vedde på jeg flytta dashboardet 1 meter med kneskålene mine :lol:

Skrevet

Nokian Hakka-dekk fungerer veldig bra! Har michelin X-ice piggfritt på min E30, anbefaler ingen andre å betale fullpris på de dekka! Dekka fungerer OK, men langt ifra så bra som prisen skulle tilsi.. Kan vere de passer bedre på andre biler, på min fungerte de iallefall veldig dårlig..

Skrevet

Man skal være forsiktig med "logringen" ja. Nå har kona overtatt BMW'en, så jeg har blitt forvist til Pathfinderen. At den kravler seg bedre frem på vinterføre er jo selvsagt, men at den er sååååå behagelig å ha med å gjøre når rumpa kommer, DET skulle man ikke tro.

Å sladde med E39 (syntes jeg) var omtrent som å ha en "dirty dancing" med en ekstremt fet dame. Interresant på sin måte, men ikke særlig underholdende i lengden. Pathfinderen som veier opp mot 2,5 tonn derimot, danser jo gjennom svingene som den netteste ballerina på glatta, på tross av dekk som begynner å nærme seg stadiet for utskiftning.

E90'en logrer greit, men den er såpass baktung at man skal passe seg litt når rumpa kommer på den også.

For opplysningens skyld, nei, jeg logrer ikke i rundkjøringer eller andre traffikerte steder, til det er jeg rett og slett for gammel/voksen/moden/feig/pysete... (Velg det som passer) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...