Gå til innhold

Min topas-blå 2001 BMW 525DA M-sport - Solgt!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

525Da er mer behagelig å kjøre enn 523'n synes jeg siden den har bedre brunndrag og den går også bedre synes jeg. Og forbruket er mye lavere :)

Bakdelen er diesellyd selvfølgelig, men det er jo 6'er så kunne vært værre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

16:9 navi ja.. hmm hørtes dyrt og komplisert ut? Men interessant!

monterte denne: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /94410.jpg

i en e39 til en kompiss, var gjort på under 40min, alle ledninger er klargjort til å plugges i :wink: 5.990,- han var veldig fornøyd med denne, presis gps, bluetooth tilkobling for tlf osv(trenger kun koble opp bluetooth opp i mot spilleren en gang, så kobler den seg automatisk opp resten av tiden), helt super etter min mening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16:9 navi ja.. hmm hørtes dyrt og komplisert ut? Men interessant!

monterte denne: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /94410.jpg

i en e39 til en kompiss, var gjort på under 40min, alle ledninger er klargjort til å plugges i :wink: 5.990,- han var veldig fornøyd med denne, presis gps, bluetooth tilkobling for tlf osv(trenger kun koble opp bluetooth opp i mot spilleren en gang, så kobler den seg automatisk opp resten av tiden), helt super etter min mening :D

Den Hualingan spilleren har jeg prøvd og den returnerte jeg.. Veldig kinapreg på den.. pip ved hvert trykk på skjerm og volum som ikke kan skrues av.. Blank plastikkaktig feeling på knapper.

Dårlig lyd i bluetoothtelefon, hakkete og dårlig lyd på bluetooth audio (Ad2p ellerno). Playstation/Japse utseende på interfacet..

Har kjøpt Dynavin nå og den synes jeg er mye mer forseggjort. Ser mye mer originalt ut og lyset i knappene er likt som BMW fargen, samme med menyene.

Den er ikke perfekt den heller, men mye bedre enn Hualingan synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt du sa så ikke jeg går på samme smell :lol: hadde planer om en slik selv, var ikke fargene like altså? synest fargekombinasjonen såg bra ut, men jeg monterte i dagslys vell og merke, så var ikke så lett å se.

hvor er den å få tak i Dynavin da?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt du sa så ikke jeg går på samme smell :lol: hadde planer om en slik selv, var ikke fargene like altså? synest fargekombinasjonen såg bra ut, men jeg monterte i dagslys vell og merke, så var ikke så lett å se.

hvor er den å få tak i Dynavin da?? :)

Jeg kjøpte av Stoppie_master her på forumet.

Nettsiden hans er her: www.gln.no

Nei hualingan kan du velge mellom rød, blå og lilla ellerno.. Der rød er nærmest. Dynavin er det perfekt BMW match ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fikk et spørsmål på PM om hvordan jeg monterte ryggekameraet så jeg tenkte jeg kunne poste svaret her også:

Du må klippe av phonopluggen til video kabelen (den gule). Jeg kan i hverfall ikke forstå at det skal være mulig å tre ledningen med phonoplugg gjennom gummistrømpa fra bagasjelokket og inn i bilen.

Kjøp en ny phonoplugg som er til å lodde/montere selv.

Jeg tok en coax kabel (tv antennekabel) som jeg avisolerte til jeg hadde bare den hvite plasten inni igjen. Så brukte jeg godt med vaselin og med litt knoting fikk jeg til slutt tredd den gjennom gummistrømpa og inn i bilen. Så teipet jeg videokabelen fast i den og dro den gjennom gummistrømpa og lodda på ny phonoplugg. Strøm til kameraet koblet jeg på skiltlyset så det har strøm hele tiden så lenge skiltlyset er på, sånn at jeg kan aktivere kameraet selv om bilen ikke står i revers.

Deretter målte jeg meg frem til hvilken pinne i pluggen til baklykta som var ryggelys og koblet på en ledning der som jeg trakk frem og inn i dashbordet sammen med videokabelen.

Ryggelysledningen kobles på "reverse" ledningen på dynavinspilleren og videokabelen kobles på "rear camera" phonopluggen.

Dermed aktiveres ryggekameraet ut og inn med reversen og jeg kan skru på cameraet om jeg vil utenom ved å velge Camera fra hovedmenyen om jeg vil spionere på de som befinner seg bak bilen ;-)

Skal se om jeg får tatt noen bilder av interiøret og kameraet og legge ut her snart ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...