aloebiz.net Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Kan si at jeg har fikset både vibrasjon på tomgang og problemet med at motor ikke holdt på varmen! Byttet dyse nr. 5 og vibrasjonen var borte. Byttet først hovedtermostat, men det hjalp ikke på temp. problemet. Byttet så termostaten som sitter øverst på motoren (til EGR?) og da ble temperatur normal igjen Så et par "blinkskudd" av km. stand Dette var altså tatt før pixelfeil ble fikset 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Vakker bil! Har som du vet ganske lik Jeg syns bilen blir tøffere med kromgrill, men det er smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Vakker bil! Har som du vet ganske lik Jeg syns bilen blir tøffere med kromgrill, men det er smak og behag Enig i det faktisk og det ligger i planene.. Har forøvrig oppdatert planene i førsteposten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 På tide med noen bilder av bilen med sommerfelger kanskje! Beklager dårlige mobilbilder.. Skal få tatt noen bilder med ordentlig kamera til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Igjen, innmari lekker E39 aloebiz.. Hvordan er forbruket på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Takk for det! Forbruket ligger blandet på ca. 0,75 l/mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Da er førstepost oppdatert med nye ordentlige bilder Va tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Skikelig fin bil! Ikke mye å utsette på denne nei! Bildene var fine de også foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Ja, dette var lekkert.. Hvor har du kjøpt speilene dine? Er det bare meg eller er de litt spissere på flata inn mot bilen enn originale? Eller er dette originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 takk for det Speilene er originale i M-pakken tror jeg? Bilen har hvertfall m-pakke inn og utvendig samt understell fra fabrikk. De er spissere inn mot bilen ja.. Så det er litt annerledes enn M5 speilene. Jeg liker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Helsikken hvor bra det ble!!! Hvor mye betalte du for omlakeringen? Hva lakerte du? Du MÅ få deg kromgrill, skikkelige enderør og få senket den! Da blir den badass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 hehe takktakk Om du ser nøye på bildene så er panseret en smule matt, men det skal poleres opp for å bli blankt Enderør kommer. Er bittelitt usikker på kromgrillen.. må prøve med photoshop først ;P Senk blir det ikke da jeg synes den er lav nok om vinteren med m-tech understellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Veldig bra... Du har fronten, fargen, speila, felga+++ alt som jeg ville hatt på en evt E39 om jeg hadde hatt en Awesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Veldig bra... Du har fronten, fargen, speila, felga+++ alt som jeg ville hatt på en evt E39 om jeg hadde hatt en Awesome... Takk! Veldig fornøyd med den selv Bare eksos igjen nå egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Du kan jo bare se på min om du vil se hvordan den ser ut med kromgrill Supersport efektanlegget som jeg nettopp har satt på gir både grom lyd og grom ræv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå